دولت از واردات برنج در فصل برداشت محصول جلوگیری کند

رئیس‌ مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار ممنوعیت واردات برنج و توزیع برنج وارداتی گذشته در فصل برداشت محصول استراتژیک برنج در کشور شد.

دولت از واردات برنج در فصل برداشت محصول جلوگیری کند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، رضا حاجی پور در این نامه با اشاره به تولید سالانه 2میلیون و300هزار تن برنج در کشور خاطر نشان کرد: سالانه حدود 800هزارتن برنج خارجی وارد کشور می شود که نگران کننده است.

این مسئول با اشاره به وابستگی شدید اقتصاد و معیشت برنج کاران شمالی به برنج افزود: بی ثباتی قیمت برنج در فصل برداشت و همزمان واردات غیر متعارف و نامتوازن برنج خارجی اقتصاد برنجکاران استانهای شمالی را تحت تاثیر قرار داده است.

نماینده مردم آمل در خانه ملت با اشاره به توافق مجمع نمایندگان مازندران با دولت قبل برای جلوگیری از واردات برنج در فصل برداشت این محصول، از رئیس جمهور درخواست کرد تا دستور اجرایی شدن توافق یادشده را از طریق وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی صادر کند.

حاجی پور، بازرگانی وفروش محصول برنج تولیدی زارعان مازندرانی را مسئله حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: مجمع نمایندگان مازندران حمایت همه جانبه از برنجکاران این استان را وطیفه جدی خود می داند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر