پرداخت ۶۸۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی تبصره ۱۸ توسط صندوق کارآفرینی سمنان

مدیر صندوق کارآفرینی امید سمنان با اشاره به پرداخت ۶۸۰ میلیارد ریال وام اشتغال تبصره ۱۸ گفت: این مقدار وام‌ زمینه اشتغال ۸۱ نفر را فراهم کرد.

پرداخت 680 میلیارد ریال وام اشتغالزایی تبصره 18 توسط صندوق کارآفرینی سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،رمضان حافظی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: صندوق کارآفرینی امید نقش مهمی در رویکرد نهضت احیای واحدهای راکد داشته است.

وی ادامه داد: در قالب طرح احیا نیز 12 واحد تولیدی از صندوق کارآفرینی وام گرفتند و فعال شدند.

این مسوول با اشاره به افزایش 143 درصدی پرداخت وام اشتغال در سال 1402 نسبت به سال قبل، افزود: سال گذشته صندوق کارآفرینی امید سمنان در مجموع یک هزار و 427 میلیارد ریال در قالب 506 فقره وام اشتغالزایی پرداخت کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تفاهم نامه تبصره 18 با صندوق کارآفرینی امید از سوی دستگاه‌ها منعقد می شود، خاطرنشان کرد: پرداخت وام اشتغال در این صندوق در چهار ماه امسال 160 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

به گفته مدیر صندوق کارآفرینی امید سمنان، سال‌های 1401 و 1402 معادل 10 سال گذشته وام اشتغال از سوی این صندوق در استان پرداخت شد.

وی به اعتبارسنجی پیش از پرداخت و نظارت مرحله ای به صورت ادواری تا چهارسال پس از پرداخت وام را از شرایط صندوق کارآفرینی امید برشمرد و اضافه کرد: بیش از 90 درصد وام‌های این صندوق به اشتغال تبدیل می شود.

وی به طرح «وام نوفن» در صندوق کارآفرینی امید اشاره و خاطرنشان کرد: در استان وام‌های این طرح در بخش شیلات پیگیری شد زیرا وجود استخرهای موجود در استان ظرفیت مطلوبی محسوب می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سمنان تاکید کرد: پرداخت وام در قالب نوفن منوط به استفاده از فناوری‌های نوین در پرورش ماهی است.

طرح «نوفن» برای حمایت از کسب و کارهای روستایی و کوچک و انتقال فناوری به روستاها است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر