عکس؛ قهر یحیی باز هم مشقی بود؛ گل‌محمدی سر تمرین فولاد!

با پایان شایعات مربوط به جدایی یحیی گل‌محمدی، او به تمرینات امشب این تیم بازگشت.

عکس؛ قهر یحیی باز هم مشقی بود؛ گل‌محمدی سر تمرین فولاد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سفر غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی به تهران و ترک تمرینات فولاد باعث گمانه‌زنی‌های متعددی شد. هواداران فولاد با نگرانی اخبار پیرامون تیم موردعلاقه خود را دنبال می‌کردند و شایعاتی درخصوص آینده سرمربی تیم نیز به گوش می‌رسید.

به نقل از ورزش سه، فولادی‌ها فصل قبل و در سایه تصمیمات اشتباه مدیریتی تا آستانه سقوط به دسته پایین‌تر نیز پیش رفتند، در نهایت و به لطف پیروزی در هفته پایانی فصل قبل، در لیگ برتر ماندگار شدند. آنها امیدوار بودند که امسال بتوانند به کورس تیم‌های مدعی بازگشته و دوباره شاهد تشکیل یک فولاد قدرتمند باشند.

اما اخبار مربوط به سفر یحیی گل‌محمدی طی 24 ساعت اخیر، موجی از نگرانی را در میان هواداران فولاد به وجود آورده بود، ولی همان‌طور که صبح امروز نیز اعلام کرده بودیم، سرمربی فولادی‌ها به اهواز بازگشته تا یک بار دیگر بر تمرینات تیم نظارت داشته باشد.

در تمرین امشب فولاد که در زمین شماره 2 فولاد آرنا برگزار شد، گل‌محمدی بر کارهای فنی شاگردانش نظارت داشت تا تیمش را برای آغاز یک فصل پرچالش آماده کند. جایی که آنها باید فصل را از جایی آغاز کنند که لیگ قبل را به پایان رسانده بودند، یعنی ورزشگاه وطنی قائمشهر.

عکس؛ قهر یحیی باز هم مشقی بود؛ گل‌محمدی سر تمرین فولاد!

فولادی‌ها روز جمعه باید به مصاف نساجی بروند و شاگردان گل‌محمدی در روزهای باقیمانده آخرین تمرینات خود را برگزار می‌کنند تا برای شروع پرقدرت لیگ بیست و سوم آماده باشند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر