دلیل غیبت قلعه‌نویی در مراسم برترین‌ها مشخص شد

مراسم برترین‌های فصل گذشته لیگ برتر یک غایب بزرگ داشت و او سرمربی تیم ملی فوتبال بود.

دلیل غیبت قلعه‌نویی در مراسم برترین‌ها مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛شب گذشته درحالی مراسم انتخاب برترین‌های بیست و سومین دوره لیگ برتر در برج میلاد برگزار شد که صندلی‌های خالی کمی توی ذوق می‌زد. چهره‌های سرشناس زیادی در مراسم دیشب حضور نداشتند که یکی از مهمترین آنها، امیر قلعه نویی بود. در چنین مراسمی که به همت فدراسیون فوتبال ساماندهی شده و قرار بود بهترین نفرات فوتبال ایران در آن معرفی شوند، قاعدتا سرمربی تیم ملی هم باید در آن حاضر می‌شد اما بنا به دلایلی که هنوز بابت آن اطلاع رسانی انجام نشده قلعه نویی به برج میلاد نرفت.

در گزارش خبرورزشی آمده است:در این خصوص دو فرضیه دلخوری مطرح شده بود که هرکدام جای تامل دارند؛ نخست اینکه امیرخان بابت این موضوع که در انتخاب برترین‌ها چرا از کمیته فنی فدراسیون و رییس آن یعنی مجید جلالی نظری خواسته نشده، گله‌مند است و اعتقاد دارد اینگونه وجاهت و اعتبار این کمیته و اعضای آن زیر سوال رفته است.

اما دومین فرضیه‌ای که البته اطرافیان سرمربی آن را تکذیب می‌کنند و به نظر نمی رسد صحت داشته باشد، مربوط می‌شود به چهره‌ای که به عنوان بهترین فوتبالیست ایرانی برگزیده شده. از آنجایی که قلعه نویی اخیرا قلم قرمز روی نام رامین رضاییان کشیده و وی را به تیم ملی دعوت نکرده، معتقد است انتخاب مدافع جدید استقلال نوعی دهن کجی به وی و سلایق‌اش بوده چون این معنی را می‌دهد که ژنرال تصمیم اشتباهی گرفته وگرنه هیچکس بهترین بازیکن لیگ را کنار نمی‌گذارد!

گویا هر دو فرضیه مطرح شده غلط است و سرمربی تیم ملی تنها به این دلیل که خارج از تهران حضور داشت به این مراسم نرفت.یکی از مدیران ارشد سازمان لیگ نیز در گفتگو با خبرورزشی تاکید کرد تنها دلیل غیبت سرمربی تیم ملی در این مراسم، سفر او به یکی از شهرهای اطراف تهران بود و ایشان به دلیل این که در تهران حضور نداشت، به مراسم بهترین های لیگ برتر بیست و سوم نیامد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر