آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروهای مسلح /منتظر فرمان رهبری هستیم /در ظاهر برای پاسخگویی و انتقام از اسرائیل دیر شده اما....

فرمانده سپاه عاشورا گفت: در ظاهر برای پاسخگویی و انتقام از اسرائیل دیر شده است، ولی دشمن با منتظر ماندن فشار زیادی را تحمل می‌کند.

آمادگی 100 درصدی نیروهای مسلح /منتظر فرمان رهبری هستیم /در ظاهر برای پاسخگویی و انتقام از اسرائیل دیر شده اما....

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار اصغر عباسقلی‌زاده (دوشنبه، 22 مرداد ماه) در نشست با اصحاب رسانه، انتقام و مجازات عاملان ترور شهید هنیه را یک خواست و اراده عمومی دانست و ادامه داد: مردم خواهان نشان دادن اقتدار ایران اسلامی به جهانیان هستند.

بنا به روایت ایسنا، فرمانده سپاه عاشورا گفت: در ظاهر برای پاسخگویی و انتقام دیر شده است، ولی دشمن با منتظر ماندن فشار زیادی را تحمل می‌کند؛ ما منتظر فرمان مقام معظم رهبری چه برای صبر و استقامت چه برای پاسخگویی هستیم.

وی از آمادگی 100 درصدی نیروهای مسلح ایران اسلامی در مقابل تهدیدهای دشمنان و تامین امنیت کشور خبر داد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروی انتظامی با تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته در مقابل تهدیدهای دشمنان آمادگی کامل دارند.

عباسقلی‌زاده بیان کرد: ما درس مقابله و ایستادگی در برابر دشمنان و کمک به مظلومان را از ماه محرم آموخته‌ایم.

وی فعالیت در مسائل فرهنگی و نظامی را ماموریت سپاه بر مبنای فرامین امامین انقلاب دانست و گفت: براساس تعالیم خداوند متعال، سیره اهل بیت (ع) و مبانی اعتقادی، مذهبی و فرهنگی فعالیت‌های مختلفی در معاونت فرهنگی‌، روابط عمومی، بسیج‌های فرهنگیان، دانش‌آموزی، دانشجویی، اقشار و هنرمندان داریم.

او با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را فرزند، نیرو و مولود انقلاب ارزیابی و اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی در دو بخش درون نهادی و برون نهادی که شامل نواحی، حوزه و پایگاه‌های مقاومت است، برای ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی، آموزه‌های دینی و فرامین امامین انقلاب اسلامی انجام می‌شوند.

فرمانده سپاه عاشورا عمده فعالیت 22 قشر سپاه استانی را در عرصه‌های اعتقادی، مذهبی، دینی و فرهنگی دانست و افزود: برنامه‌های فرهنگی درون سازمان توسط نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه عاشورا، بسیج فرهنگیان، معاونت فرهنگی، حفاظت اطلاعات، بسیج هنرمندان و بسیج رسانه انجام می‌شود.

وی به لزوم تبلیغ و حمایت نکردن از کاندیدایی خاص در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، به نفع فردی یا شخصی وارد صحنه نشده و در دوران‌ مختلف ریاست جمهوری همچنان در عرصه حضور داشته و با دولتمردان همکاری داشته است.

عباسقلی‌زاده ادامه داد: سپاه، تعامل با دولت و نمایندگان مجلس را در راستای پیشبرد اهداف نظام و دستاوردهای انقلاب در دستور کار دارد و در موضوعات و عرصه‌های مختلف نیز رفتار ثابت داشته و هیچ‌گاه تغییر رویکرد نداده است.

وی به پروژه انتقال آب دریای خزر به دریاچه ارومیه اشاره و بیان کرد: دریاچه ارومیه را دولت‌ها خشک نکرده‌اند، بلکه خشکسالی و کمبود بارش‌ها عامل اصلی وضعیت بحرانی آن است که سپاه در راستای احیای آن وارد شده و پروژه انتقال آب کانال کانی‌سیب به دریاچه را اجرایی کرده است و پروژه انتقال آب ارس به تبریز را در دستور کار دارد.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر