لیست اجناس پرفروش سوپرمارکت به همراه کد تخفیف سوپرمارکت آنلاین

ممکن است هنگام گشت‌وگذار در سوپرمارکت و راه رفتن بین قفسه‌­ها و یا حتی گشت‌وگذار بین محصولات بسیار زیاد در سوپرمارکت‌­های آنلاین، به دسته‌بندی­‌های بسیار زیادی از کالاهای متفاوت برخورد کنید.

لیست اجناس پرفروش سوپرمارکت به همراه کد تخفیف سوپرمارکت آنلاین

ممکن است هنگام گشت‌وگذار در سوپرمارکت و راه رفتن بین قفسه‌­ها و یا حتی گشت‌وگذار بین محصولات بسیار زیاد در سوپرمارکت‌­های آنلاین، به دسته‌بندی­‌های بسیار زیادی از کالاهای متفاوت برخورد کنید. در آنجا بیشتر به سمت محصولات لبنی می‌­روید یا یک نوشیدنی خنک از بخش نوشیدنی‌­ها انتخاب می‌­کنید؟ بستنی را به یک نوشابه خنک در اوج گرمای تابستان ترجیح می­‌دهید؟ شاید هم انتخاب شما محصولی غیر از این دو بخش پرطرفدار باشد.

پیش از این که ادامه این متن را بخوانید، بهتر است چند کد تخفیف افق کوروش اکالا و دیگر سوپرمارکت­‌های آنلاین را به شما ارائه کنیم؛ شاید چند دقیقه بعد به آن نیاز پیدا کنید!

کد تخفیف اکالا

کد تخفیف

توضیحات

ENNFcE

کد تخفیف 100 هزار تومانی برای خرید بالای 1 میلیون تومان

U5QKN5C

کد تخفیف 20 هزار تومانی برای اولین خرید بالای 120 هزار تومان

TTM5Ev

کد تخفیف 30 هزار تومانی برای اولین خرید بالای 180 هزار تومان

کد تخفیف دیجی کالا جت

کد تخفیف

توضیحات

PPJ35

کد تخفیف 35 هزار تومانی برای خرید بالای 120 هزار تومان – 2 بار مصرف

ASOC35

کد تخفیف 35 هزار تومانی برای خرید بالای 120 هزار تومان

TPNC60

کد تخفیف 60 هزار تومانی برای اولین خرید بالای 120 هزار تومان

ROC35

کد تخفیف 35 هزار تومانی برای خرید بالای 120 هزار تومان

MPR30

کد تخفیف 30 هزار تومانی برای خرید بالای 120 هزار تومان

MPN50

کد تخفیف 50 هزار تومانی برای اولین خرید بالای 100 هزار تومان

کد تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا

کد تخفیف

توضیحات

PNJH

کد تخفیف 50 هزار تومانی برای خرید بالای 200 هزار تومان

روی کالاهای شگفت‌انگیز اعمال نمی‌شود

YRMF

کد تخفیف 40 هزار تومانی برای خرید بالای 200 هزار تومان

روی کالاهای شگفت‌انگیز اعمال نمی‌شود

FRSD

کد تخفیف 60 هزار تومانی برای خرید بالای 300 هزار تومان

روی کالاهای شگفت‌انگیز اعمال نمی‌شود

‌KTDK3

کد تخفیف 50 هزار تومانی برای اولین خرید بالای 150 هزار تومان

روی کالاهای شگفت‌انگیز اعمال نمی‌شود

کد تخفیف بازرگام

کد تخفیف

توضیحات

LAZYDY

کد تخفیف 50 هزار تومانی برای خرید بالای 150 هزار تومان

روی کالاهای زرتایم اعمال نمی‌شود

DFKNZ

کد تخفیف 50 هزار تومانی برای خرید بالای 250 هزار تومان

روی کالاهای غیرسوپرمارکتی اعمال نمی‌شود

BZGDSFF100

کد تخفیف 100 هزار تومانی برای اولین خرید بالای 300 هزار تومان

prsbnhyu

کد تخفیف 100 هزار تومانی برای خرید بالای 200 هزار تومان

app-telegram

کد تخفیف 100 هزار تومانی برای اولین خرید بالای 250 هزار تومان

دسته‌بندی‌های پرفروش در سوپرمارکت‌ها

به نقل از سایت آکادمی اسنپ اکسپرس:

"در دسته‌بندی پرفروش‌ترین کالای سوپرمارکت‌ها، 3 گروه غذایی را پرطرفدارتر از بقیه معرفی کرده‌اند؛ لبنیات و بستنی، نوشیدنی و تنقلات. این سه گروه غذایی، محصولات محبوب افراد را شامل می‌شوند. چراکه در جهان مدرن، مشغله کاری، خستگی و تنبلی باعث شده است افراد از تنقلات و اسنک‌ها بیشتر استفاده کنند."

پس در ابتدا با هم به این سه دسته­‌بندی­ می‌­پردازیم و سپس به سراغ موارد بعدی خواهیم رفت.

لبنیات

در رتبه اول پرفروش­‌ترین کالاها در سوپرمارکت، محصولات لبنی قرار دارند. پنیر، شیر، ماست، کره و خامه جزء محصولاتی هستند که هر روز و از بعضی از آن‌­ها بیشتر از یک بار در روز استفاده می­‌شود و بخش جدایی ناپذیر از سبد خرید هر خانه هستند. به این محصولات در تابستان‌­های گرم می‌­توان بستنی و انواع دسرهای سرد را هم اضافه کرد تا بیشتر به استفاده از این محصولات در طول روز پی‌‎ببریم. به خاطر این استفاده بسیار، برندهای متفاوت و زیادی در زمینه تولید محصولات لبنی وجود دارند که شاید بتوان از میهن، کاله، دامداران، پگاه، هراز و رامک به‌عنوان چند نمونه از برندهای معروف و پرفروش در کشور نام برد.

لیست اجناس پرفروش سوپرمارکت به همراه کد تخفیف سوپرمارکت آنلاین

نوشیدنی

دومین دسته­‌بندی پرفروش در سوپرمارکت، قفسه نوشیدنی‌­هاست. جایی که می­‌توانیم آن­‌ها را به دو دسته نوشیدنی‌­های سرد و گرم تقسیم کنیم. شاید با همین تقسیم‌­بندی متوجه شویم در طول روز بارها به سراغ این محصولات می‌­رویم. نوشیدنی‌­های گرمی مانند چای که یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌­ها در کشور ما است تا انواع قهوه و هات چاکلت و دمنوش. برندهای محبوبی همچون گلستان، طبیعت، دبش، مهرگیاه و نیوشا در زمینه چای و دمنوش در کشور فعالیت می­‌کنند. در زمینه انواع قهوه و هات چاکلت شاید بتوان از نسکافه به‌عنوان مهم‌­ترین برند در این زمینه نام برد. اگر به سراغ نوشیدنی‌های سرد برویم با تنوع بیشتری روبه‌رو هستیم. جایی که در آن به انواع نوشابه، آبمیوه، نوشیدنی­‌های انرژی‌­زا، شربت، دوغ، آب معدنی و بسیاری دیگر از این نوع محصولات برمی‌­خوریم. در راستای پرداختن به برند­های معروف در هر زمینه می­‌توان به پپسی، زمزم، سن ایچ، مانستر و عالیس اشاره کرد.

لیست اجناس پرفروش سوپرمارکت به همراه کد تخفیف سوپرمارکت آنلاین

تنقلات

سومین دسته­‌بندی پرفروش با گستره بسیار زیاد محصولاتش به تنقلات تعلق دارد. جایی که با انواع بیسکوییت، شکلات، چیپس و پفک و پاپ کرن، کیک و کلوچه، آدامس، پاستیل، آجیل، ویفر، غلات صبحانه، آلوچه و لواشک، آبنبات و تافی و انواع بسیار زیادی دیگر از محصولات سروکار داریم. برندهای بسیار زیادی نیز در زمینه تولید این محصولات فعالیت می­‌کنند که می‌­توان از میان آن­‌ها به چی­توز، مزمز، چاکلز، شیرین عسل، گرجی، شیبابا، آیدین، شیبا و بسیاری دیگر اشاره کرد.

لیست اجناس پرفروش سوپرمارکت به همراه کد تخفیف سوپرمارکت آنلاین

پس از شناخت سه رتبه برتر این دسته­‌بندی‌­ها، شاید داشتن کدتخفیف دیجی کالا یا دیگر سوپرمارکت‌­های اینترنتی، پیشنهاد خوبی برای خرید با قیمتی مناسب‌­تر باشد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با بهترین انتخاب برای یافتن این کدهای تخفیف آشنا شوید.

دیگر کالاهای سوپرمارکتی

جایگاه چهارم در این دسته‌­بندی‌­ها به محصولات آرایشی و بهداشتی مانند انواع شامپوها، صابون، مسواک و خمیردندان، اسپری­‌ها و... تعلق می­‌گیرد. رتبه پنجم به خواروبار شامل انواع روغن، ماکارونی و اسپاگتی، آرد و غلات، نان، برنج، حبوبات، قند و شکر و نان از برندهای معتبری همچون طبیعت، زرماکارون، برنج گیلان، غنچه، لادن و ...  تعلق دارد. انواع ادویه، سس، ترشی، شوری، آبلیمو و سرکه و رب در بخش ادویه­‌ها و چاشنی جای دارند که برند­های گلستان، رشد، خشکپاک، سحرخیز و همدل در این زمینه محصولات باکیفیت و متنوعی را تولید و در بازار عرضه می­‌کنند. اگر بخواهیم به‌طور خلاصه با دیگر دسته­‌بندی­‌ها آشنا شویم می‌­توانیم به خانه و آشپزخانه، میوه و سبزیجات تازه، آجیل و خشکبار و دیگر دسته‌­بندی­‌ها اشاره کنیم.

خرید ارزان سوپرمارکتی با موپُن

حالا که با پرفروش­‌ترین دسته­‌بندی­‌ها و محصولات و برند­های برتر در هر زمینه آشنا شدیم شاید به فکر خرید از سوپرمارکت‌­های حضوری و آنلاین افتاده باشید. اگر قصد خرید از سوپرمارکت‌­های آنلاین دارید شاید به کد تخفیف آن فروشگاه نیز نیاز پیدا کنید. موپُن بهترین انتخاب در این زمینه است. این سایت، اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم بررسی، اشتراک‌گذاری و معرفی کد تخفیف و کوپن‌های فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین در کشور است. در این سایت شما می‌­توانید انواع کد تخفیف سوپرمارکت­‌های اینترنتی را بیابید. کد تخفیف فروشگاه دیجی کالا، سوپرمارکت اسنپ، افق کوروش، دیلی مارکت و اکالا از انواع کدهای تخفیف موجود در زمینه سوپرمارکت‌­های آنلاین در این سایت هستند. علاوه بر این کدها، همچنین می­‌توانید از تخفیف سایت‌­های دیگر برای خرید از اسنپ فود، فیلیمو و دیگر موارد مانند خرید پوشاک و اکسسوری، کتاب و یا حتی رزرو هتل نیز بهره‌­مند شوید.

سخن نهایی

ما سعی کردیم در این مقاله به پرفروش­‌ترین دسته­‌بندی محصولات در سوپرمارکت‌­ها اشاره کنیم و مهم‌­ترین اجناس هر بخش را به همراه معتبرترین برند­های ارائه‌دهنده­ آن­‌ها نام ببریم. سپس با معرفی یکی از بهترین سایت‌­ها در زمینه معرفی و اشتراک‌گذاری کدهای تخفیف، سعی داشتیم اگر قصد خرید محصولی را دارید آن را به تجربه بهتری برای شما تبدیل کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر