روز خبرنگاران خاطره‌ساز شد

به منظور قدردانی از زحمات خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در حوزه های مختلف؛ اردوی یک روزه تفریحی روز یکشنبه برای اصحاب رسانه و روابط عمومی ها در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

روز خبرنگاران خاطره‌ساز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ این رویداد تفریحی و صمیمی به همت استانداری قزوین فارغ از قالب‌های رسمی نشست های خبری و به صورت یک اردوی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی در بخش های مختلف از جمله مسابقه ورزشی، کافه خاطره و بازگو کردن خاطرات تلخ و شیرین خبرنگاران و روابط عمومی ها، کلاس آموزشی اهمیت هوش مصنوعی در حرفه خبرنگاری برگزار شد.

براساس این گزارش در بخش ورزشی مسابقات دوستانه تیراندازی با کمان و تپانچه و بیگبال پیش بینی شده بود که با استقبال خوب خبرنگاران و اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات روبه رو شد.

روز خبرنگاران خاطره‌ساز شد

در مراسم افتتاحیه که خارج از قالب رسمی برگزار شد؛ محمد مهدی اعلایی، استاندار به همراه کاظمی معاون سیاسی، حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و زینالو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز حضور داشتند و استاندار از تلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی تشکر کرد و موفقیت های دولت را در گرو همکاری رسانه دانست‌.

استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: استان قزوین به سبب حضور نخبگانی در فعالیت‌های رسانه‌ای از نگرش‌های متعدد، از ظرفیت رسانه‌ای قابل توجهی برخوردار است و با توجه به ظرفیت بالقوه زمینه رشد و تعالی بیشتر فراهم است و امیدواریم آینده رسانه پیشروتر از گذشته باشد.

اعلایی افزود: بسیاری از خدماتی که در سه سال گذشته در سطح استان اتفاق افتاد مرهون پیگیری و آگاهی بخشی اهالی رسانه است، اقداماتی که مردم در جریان آن قرار گرفتند و متوجه شدند که خادمان آنها در جهت حل مشکلات تلاش می‌کنند و رسانه ها رابط بین مدیران و مردم بودند.

استاندار قزوین تصریح کرد: از خبرنگارانی که حقایق را دنبال و آن را منعکس می کنند تا به جامعه کمک شود و مردم درک درست تری از مسائل داشته باشند تشکر می کنیم، همچنین از مدیران روابط عمومی دستگاهها که نقش آنها نیز در اطلاع رسانی موثر است و در تعامل کامل با اصحاب رسانه هستند نیز بابت خدماتی که در جهت آگاهی بخشی به جامعه ایفا می‌کنند تشکر می کنم.

در مراسم اختتامیه عباس کاظمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: امروز در این رویداد یک روزه اهالی رسانه های استان الگوی مناسبی پایه گذاری شد تا روزی خاطره انگیز شکل بگیرد.

روز خبرنگاران خاطره‌ساز شد

وی خاطرنشان کرد: در مواجهه با مسئولیت پذیری و تعهد در جاری سازی حق و حقیقت خدمات خبرنگاران نباید نادیده گرفته شود.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: امیدواریم این جریان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی توسط خبرنگاران روز به روز بالنده تر در مسیر گره گشایی از جامعه تداوم داشته باشد.

کاظمی با اشاره به حوادث غزه گفت: حوداث خونین این سرزمین به گونه ای است که از جنایات  آن نمی توان بسادگی عبور کرد و از این صحنه تلخ و جنایتکارانه چشم پوشید و قدمی در محکوم کردن این جنایت برنداشت و کوتاهی کرد.

وی اظهارکرد: رسانه های حقیقت طلب و منصف و آزادی خواه باید در برابر این جنایت نقش افشاگری خود را ایفا کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: در آستانه اربعین حسینی باید با کمک رسانه ها نشان داد که ذات جریان هویت ساز اربعین یک جریان تاثیرگذار است که می تواند همه آزادی خواهان را زیر یک پرچم جمع کرده و انها را برای  یک حرکت متعالی منسجم کند.

کاظمی گفت: پرداختن به موضوع اربعین و این ظرفیت تاریخ ساز و هویت ساز می تواند گره های تاریخ بشریت را باز کرده و جهان را از خونریزی و سبعیت نجات دهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: نقش رسانه ها در سراسر کشور و استان در مناسبت ها به ویژه انتخابات مثال زدنی و ماندگار بود که قدردان هستیم.

کاظمی گفت: امروز یک فرصت خوب برای تکریم اصحاب رسانه بود و از همه کسانی که در برگزاری این رویداد کمک کردند سپاسگزاریم.

روز خبرنگاران خاطره‌ساز شد

در ادامه  از تیم برتر مسابقات ورزشی این رویداد،  گروه شهید الیاس چگینی و خبرنگاران و فعالان رسانه تجلیل شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر