جدایی عاشقانه آقای ستاره از همسرش!

مهاجم سابق رئال مادرید با انتشار استوری جدایی از همسرش را تایید کرد.

جدایی عاشقانه آقای ستاره از همسرش!

ایمان گودرزی؛ آلوارو موراتا مهاجم جدید میلان در بیانیه ای غیرمنتظره اینستاگرامی تایید کرد که پس از هشت سال زندگی مشترک از همسرش آلیس کامپلو جدا شده است. این زوج روز دوشنبه در بیانیه‌های جداگانه‌ای در اینستاگرام این خبر را اعلام کردند.

این خبر طرفداران و رسانه ها را شگفت زده کرد، زیرا به نظر می‌رسید این زوج بسیار عاشقانه زندگی می‌کنند و چهار فرزند داشتند: الساندرو، ادواردو لئوناردو و بلا. این زوج پس از پیروزی اسپانیا در یورو 2024 تعطیلات خود را با هم سپری کردند و موراتا سه روز پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی به عنوان بازیکن جدید میلان معرفی شد.
 

جدایی عاشقانه آقای ستاره از همسرش!

موراتا در استوری اینستاگرامش نوشت:«پس از مدتی تأمل، من و آلیس تصمیم گرفتیم راه خود را از هم جدا کنیم.این یک رابطه شگفت انگیز و محترمانه بود، جایی که ما خیلی به هم کمک کردیم. ثمره این سالهای شگفت انگیز چهار فرزند ما بودند، بدون شک بهترین چیزی که تا به حال ساخته ایم. این یک تصمیم دردناک است، اما آن را با تمام احترام و هم دلی گرفتیم. از شما می خواهم که برای لحظه‌ای هم از این رابطه داستان بدنامی نسازید، زیرا تکرار می‌کنم، یک لحظه بی‌احترامی وجود نداشت، فقط عدم درک بسیار بود که به آرامی اوضاع را بی‌ثبات کرد.آلیس همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من خواهد داشت. تمام چیزی که با هم تجربه کردیم باورنکردنی و یک تجربه و درسی بزرگ بود.»

جدایی عاشقانه آقای ستاره از همسرش!

آلیس کامپلو اهل ونیز است و زمانی که این مهاجم برای یوونتوس بازی می کرد با موراتا آشنا شد. آنها در ژوئن 2017 در ونیز ازدواج کردند.

کامپلو نیز در اینستاگرام این جدایی را تایید کرد و گفت که این "سخت ترین تصمیم زندگی آنها" بوده است.

کامپلو اصرار داشت که هیچ "شخص سومی" یا "هیچ نوع بی احترامی" در کار نبوده است.

موراتا با قراردادی 13 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به میلان پیوست و تا سال 2028 با یک گزینه برای یک دوره بعدی قرارداد امضا کرد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر