کاپیتان‌های استقلال در لیگ بیست و چهارم را بشناسید

حسینی، چشمی و رضاوند کاپیتان‌های استقلال در لیگ برتر خواهند بود.

کاپیتان‌های استقلال در لیگ بیست و چهارم را بشناسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست و چهارم بازیکنان باسابقه چندانی در ترکیب خود نخواهند داشت و سه بازیکن این تیم با سابقه نسبتا طولانی و قدیمی‌تر از همه آنها سیدحسین حسینی، بازوبند کاپیتانی را روی بازو خواهد بست.

به نقل از ورزش سه سیدحسین حسینی از سال 1391 در جمع آبی‌ها حضور دارد و به غیر از 2 فصل که به دلیل خدمت سربازی در ملوان حضور پیدا کرد پیوسته با پیراهن استقلال به میدان رفته و شب گذشته دستکش طلای لیگ بیست و سوم را به دست آورد، او کاپیتان اول آبی‌ها در فصل جدید خواهد بود.

روزبه چشمی دیگر کاپیتان استقلالی‌ها خواهد بود و در صورت غیاب حسینی او بازوبند را روی بازو خواهد بست، البته او برای نکونام و استقلال یک رهبر تمام عیار به حساب می‌آید و به خوبی بازیکنان این تیم را در رختکن و داخل زمین مدیریت می‌کند.

سومین کاپیتان این تیم آرش رضاوند خواهد بود که از سال 1398 در این تیم حضور پیدا کرد و بعد از یک نیم فصل جدایی و حضور در فولاد خوزستان پیوسته در استقلال بوده است و کاپیتان سوم آبی‌ها خواهد بود.

میلاد زکی‌پور و آرمین سهرابیان دو بازیکنی هستند که سابقه حضور در استقلال را داشته‌اند، آرمان رمضانی هم چندین فصل در جمع آبی‌ها بوده، در این بین بازیکنانی مانند رضاییان، سیلوا و کاکوتا هم تجربه بالایی دارند و قدرت رهبری خواهند داشت.

در نهایت شرایط کاپیتانی استقلال در لیگ بیست و چهارم به این شکل خواهد بود و به ترتیب حسینی، چشمی و رضاوند بازوبند را روی بازو خواهند بست.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر