محصول آکادمی پاری‌سن‌ژرمن در راه تراکتور!

مهاجم بلند قامت آفریقایی با باشگاه تراکتور تبریز به توافق رسید.

محصول آکادمی پاری‌سن‌ژرمن در راه تراکتور!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بدون شک تراکتور تا به اینجا یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در فصل نقل‌وانتقالات بوده و با جذب ستاره‌های سرشناس قصد دارد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب عنوان قهرمانی باشد.

به گزارش ایرنا، تا به اینجا کار تراکتور 3 ستاره اصلی قهرمان فصل گذشته یعنی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی را به خدمت گرفته و 2 بازیکن باکیفیت کروات نیز جذب کرده است. ایگور پوستونسکی و تومیسلاو اشترکالی بازیکنان اهل کشور کرواسی هستند که با نظر مستقیم دراگان اسکوچیچ به جمع تی‌تی‌ها اضافه شدند.

امروز نیز تی‌تی‌ها از پوریا پورعلی هافبک فصل گذشته ملوان و علیرضا آرتا مدافع میانی فصل گذشته گل گهر به عنوان خریدهای جدید خود رونمایی کردند. تراکتور با توجه به اینکه در این فصل باید در 3 تورنمنت حضور داشته باشد قصد دارد در تمامی پست‌ها بازیکنان سرشناس جذب کند.

خلیفه کولیبالی مهاجم 197 سانتی‌متری جدیدترین بازیکن مدنظر تراکتور برای تقویت خط حمله این تیم است. با پیگیری‌ها مشخص شد که این مهاجم 32 ساله آفریقایی با تراکتور به توافق رسیده و در چند روز آینده برای گذراندن تست های پزشکی راهی تبریز می‌شود.

این مهاجم اهل کشور مالی فصل گذشته در لیگ دو فرانسه 30 بازی برای کوویلی روئن به میدان رفت و موفق به ثبت 12 گل و 4 پاس گل برای این تیم شد. کولیبالی سابقه بازی برای تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن 2، خنت بلژیک، نانت فرانسه، شارلوا بلژیک و ستاره سرخ صربستان را در کارنامه خود دارد. این بازیکن 31 بازی برای تیم ملی مالی انجام داده و 6 گل ملی نیز به ثمر رسانده است.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر