افزایش قدرت تشخیص و تحلیل در جامعه یکی از رسالت های مهم اصحاب رسانه است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به کارکرد مهم رسانه ها در جهان امروز و تبیین رسالت خطیر خبرنگاران گفت : یکی از رسالت های مهم اصحاب رسانه ، افزایش قدرت تشخیص و تحلیل در سطح جامعه و اقشار مختلف مردم است.

افزایش قدرت تشخیص و تحلیل در جامعه یکی از رسالت های مهم اصحاب رسانه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سردار محمد علی نظری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار بیان داشت : با توجه به فعالیت های گسترده هجمه رسانه ای دشمن و دروغ پردازی های آنان ، یکی از مهمترین رسالت های خبرنگاران کشور ، کمک به جدا سازی تحریف با واقعیت و خنثی سازی توطئه های دشمن است.

فرمانده سپاه ثارالله افزود : دشمن در پی شبهه افکنی و انشقاق ذهنی روی اقشار مختلف جامعه است، بنابراین رسانه های کشور باید بیشتر در زمینه آگاهی بخشی کار کنند.

او با اشاره به کارکرد مهم رسانه ها در جهان امروز و تبیین رسالت خطیر خبرنگاران گفت : یکی از رسالت های مهم اصحاب رسانه ، افزایش قدرت تشخیص و تحلیل در سطح جامعه و اقشار مختلف مردم است.

سردار نظری تصریح کرد : جمهوری اسلامی ایران جلوی تمام منافع استکبار جهانی را گرفته است و باعث ایجاد بیداری در بین همه آزادگان جهان و مسلمانان شده است.

وی تاکید کرد : دشمن با توطئه ها و اقدامات متعدد تمام توانش را برای بازگشت به دوران قبل از ظهور انقلاب اسلامی ایران به کار بسته است.

وی در ادامه گفت : دشمن می خواهد برای جلوگیری از توسعه بیداری در برخی کشورهای منطقه ، آنها را در خواب غفلت نگه داشته و از ملت ها و کشورها بهره کشی نماید ؛ در این خصوص و در جهت تصرف قلب ها و ذهن ها همواره در رسانه هایشان مقاله و مطلب می نویسند.

فرمانده سپاه ثارالله سپس به اهمیت کارکرد رسانه های داخلی پرداخت و گفت : پیروزی مردم ما در همه حوادث و فتنه ها ، بخش اعظمش به فعالیت مطلوب اصحاب رسانه بر می گردد.

وی صراحتا اعلام کرد : اصحاب رسانه در کوران حوادث کشور با اقدامات حرفه ای و به هنگام خود کوه آرامش بودند و منطقی موجب ایجاد آرامش در سطح جامعه شدند.

او با اشاره به اینکه خبرنگاران رسانه های داخلی دریای متلاطمی که دشمن ایجاد می کند را تبدیل به دریای آرامش می کنند اظهار داشت : خبرنگاران اگر چه به ظاهر دیده نمی شوند اما در اصل کارهای بزرگی انجام می دهند و تاریخ نویس و تاریخ ساز هستند.

سردار نظری با اشاره به اینکه وعده صادق یک دستاورد بزرگ بود،  گفت : بسیج یک تفکر و اندیشه است که هدف آن حفظ نظام جمهوری اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است طبق راهبرد رهبر معظم انقلاب است.

او در پایان خبرنگاران را از پر کارترین افراد طی سال گذشته برشمرد و افزود: خبرنگاری شغلی سخت ، پراسترس و توام با خطرات احتمالی و در عین حال جذاب و کم درآمد است.

در ابتدای این مراسم همچنین معاون روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه ثارالله استان کرمان نیز با تجلیل از فعالیت های اصحاب رسانه کرمان گفت : در دنیای امروز جنگ رسانه ای بسیار پررنگ است و دشمن با تمام امکانات و تجهیزات به میدان آمده که باید در این جنگ نقش آفرین باشیم.

سرهنگ رضا موحد افزود : ما رسانه‌ای‌ها به عنوان  افسران این نبرد بزرگ باید بتوانیم مشت محکمی به دشمن بزنیم.

وی تصریح کرد : در جهاد مقدس کنونی،  اصحاب رسانه مانند رزمندگان برای اسلام نقش سربازی دارند و با اقدامات موثر و حرفه ای خود ناامیدی که دشمن به دنبال ایجاد آن است را بی اثر نموده و توسعه امیدآفرینی و نشاط بخشی در جامعه را دنبال می نمایند.

شایان ذکر است در این پایان این مراسم از مجموعه مستند “خاطرات عزیز یک “ شامل خاطرات سه نفر از آزادگان دوران دفاع مقدس، احمد علیرمضانی، سردار محمد رضا حسنی سعدی و احمد یوسف زاده رونمایی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر