۱۷۵ جواز تاسیس صنعتی در هرمزگان صادر شد

رییس صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۱۷۵ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۸۷ هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال در چهار ماه نخست سال‌جاری در این استان صادر شد.

175 جواز تاسیس صنعتی در هرمزگان صادر شد

به گزارش خبرآنلاین، خلیل قاسمی  با اشاره به اینکه صدور این تعداد مجوز صنعتی برای چهار هزار و 245 نفر در استان هرمزگان شغل ایجاد کرده است، افزود: از این تعداد 148 جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری 359 هزار و 411 میلیارد ریال با اشتغال سه هزار 903 نفر، 6 طرح توسعه با سرمایه معادل 661 میلیارد ریال و با اشتغال 41 نفر و 21 جواز تاسیس انبار با سرمایه گذاری 127 هزار و 207 میلیارد ریال با اشتغال 301 نفر صادر شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت تعداد جواز صادر شده در حوزه صنایع دریایی 12 فقره، صنایع معدنی 77 فقره، صنایع فلزی 22 فقره و تعداد مجوزهای صادره صنایع پتروشیمی 32 فقره بوده است.

46

      

کسب رتبه دوم کشوری در زمینه سرمایه‌گذاری صنعتی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان همچنین با بیان اینکه استان در زمینه سرمایه‌گذاری صنعتی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: در چهارماهه نخست امسال بیش از 6 میلیون و 100 هزار تن محصولات معدنی و صنعتی در این استان تولید شد و بیش از 890 پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی کوچک نیز فعال هستند.

وی با اشاره به راکد بودن هفت درصدی واحدهای صنعتی کوچک در استان نیز گفت: واحدهای بزرگ صنعتی هرمزگان بدون مشکل درحال تولید هستند و واحد صنعتی بزرگ راکد در هرمزگان وجود ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر