فیلترینگ ویترین است؛ شبکه ملی اطلاعات پرسرعت در حال پیشروی است!

حامد بیدی، کنشگر حق اینترت می‌گوید، رفع فیلترینگ خواسته همه ما است اما تنها فیلترینگ نیست و این موضوع تنها نوک کوه یخ است. ما هر روز و هر لحظه با خاموش کردن این فیلترشکن‌ها مجرم شناخته می‌شویم چراکه مسئولانی که نسبت به ما نگاه کودک‌پندارانه‌ای دارند، دست به فیلترینگ زده‌اند.

فیلترینگ ویترین است؛ شبکه ملی اطلاعات پرسرعت در حال پیشروی است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به مناسبت « 17 مرداد»، خبرگزاری خبرآنلاین مراسمی با حضور بزرگان و چهره‌هایی از حوزه سیاست، فرهنگ، اقتصاد، ورزش، ارتباطات و... برگزار کرد. در این مراسم بهزاد نبوی سیاستمدار شاخص اصلاح طلب، دکتر هادی خانیکی استاد دانشگاه، اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح‌طلب، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت روحانی، علی جنتی وزیر ارشاد دولت روحانی، عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب، حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در دولت روحانی و حامد بیدی، کنشگر حق اینترنت و مدیرعامل کارزار حضور داشتند.

حامد بیدی، کنشگر حق اینترنت و مدیرعامل کارزار، در مراسم «روز خبرنگار» در مجموعه خبرگزاری خبرآنلاین، گفت:« یکی از اصلی‌ترین مطالبات از دولت جدید و یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم، حق دسترسی به اینترنت آزاد است؛ حق دسترسی به اینترنت آزاد به قدری حائز اهمیت است که کارزار آن توانست بیشترین امضا را در طول هفت سال گذشته که کارزار راه‌اندازی شده‌ است، داشته باشد. می‌توان در اینجا اولویت‌ها را سنجید، در بین انبوه کارزارهای اقتصادی که آن‌ها نیز حائز اهمیت هستند، کارزار حق اینترنت توانست رکورد بیشترین امضا را در هفت سال گذشته راه‌اندازی کارزار به خود اختصاص دهد.»

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر