چرا رئیس دانشگاه تربیت مدرس استعفا داد؟

فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه تربیت مدرس استعفا داد.

چرا رئیس دانشگاه تربیت مدرس استعفا داد؟

به گزارش خبرآنلاین، فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه تربیت مدرس با ارسال نامه‌ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مقام خود استعفا داد.

بنابر گزارش ایرنا از دانشگاه تربیت مدرس در متن نامه استعفای فرهاد دانشجو خطاب به دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است: با سلام و درود به روان پاک شهدای اسلام و روح پر فتوح حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی توفیق و سعادت و سلامت برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای و با سلام خدمت شما استاد بزرگوار احتراماً با توجه به انتخابات پر شور و تاریخ ساز اخیر ریاست جمهوری و تغییرات طبیعی آتی حاصل از آن در مسئولیت های اجرایی کشور و نیاز به تعامل مؤثر بین رییس جمهور محترم که رییس هیأت امنای دانشگاه تربیت مدرس هستند و معاون اول رییس جمهور و وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که همگی از اعضای حقوقی هیأت امنای دانشگاه تربیت مدرس نیز هستند، همچنین به دلایل شخصی و ضرورت اینکه اینجانب بتوانم به سلامت مادر مهربانم بیشتر رسیدگی کنم و به رسم احترام، استعفای خود را تقدیم می کنم.

وی افزوده است: لازم است از پشتیبانی های بی دریغ و مؤثر رییس جمهور شهید و شما استاد بزرگوار و دیگر اعضای هیأت امنای دانشگاه و همچنین از همفکری، همیاری و خدمات مفید و مؤثر همه اعضای بزرگ خانواده معزز دانشگاه شامل اعضای هیأت علمی دانشمند، کارمندان بزرگوار و دانشجویان شریف در طی حدوداً سه سال گذشته که باعث پیشرفت های چشمگیر آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گردید و دانشگاه را در بین سه دانشگاه برتر کشور قرار داده است تشکر و قدردانی کنم. همه توفیقات دانشگاه بخاطر تلاش های عالمانه اعضای هیأت علمی و کارمندان آگاه و مسئولیت شناس و زحمات مستمر و صبورانه دانشجویان این دانشگاه و مسئولین خدوم دانشگاه در طی بیش از چهل سال گذشته تا کنون به خصوص مسئولین و مدیران فعلی دانشگاه می باشد و از همه عزیزانم خالصانه تشکر و قدردانی می نمایم و بابت هرگونه کاستی و ایرادات احتمالی از همه عزیزان حلالیت می طلبم. تمام سعی من بر این بود تا محیط دوستانه و پر از محبت و آرام و آکادمیک برای پیشرفت امور علمی، فرهنگی و حرکت عالمانه به سمت اهداف عالیه دانشگاه تربیت مدرس را مهیا نمایم و امیدوارم مقبول حق تعالی و رضایت عزیزان دانشگاهی بوده باشد. به نظر اینجانب محبت، بیشترین نقش را در سازماندهی دانشگاه آرمانی دارد. عنصر محبت، تا آنجا در تحقق برنامه هایی که اسلام برای پیشرفت جامعه انسانی پیش بینی کرده مؤثر است که امام باقر( علیه السّلام )، دین اسلام را چیزی جز محبت نمی داند و می فرماید: هل الدین الاّ الحُبّ؟ در خاتمه مجدد از حضرتعالی تقاضا دارم استعفای اینجانب را بپذیرید.

فرهاد دانشجو (زاده 1336 دامغان) با رتبه استادی، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است که از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی کشور، ریاست مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن همچنین ریاست دانشگاه تربیت مدرس (1384 - 1389) اشاره کرد. وی از آبان 1400 به عنوان سرپرست دانشگاه تربیت مدرس معرفی شد.

233236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر