فرصتی برای تماشای خانوادگی من نفرت‌انگیز ۴ در باغ کتاب/ من نفرت‌انگیز ۴ با دوبله اختصاصی در فیلیمو

«من نفرت انگیز ۴» با دوبله اختصاصیِ فیلیمو، جمعه در باغ کتاب، اکران می‌شود.

فرصتی برای تماشای خانوادگی من نفرت‌انگیز 4 در باغ کتاب/ من نفرت‌انگیز 4 با دوبله اختصاصی در فیلیمو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انیمیشن محبوب «من نفرت‌انگیز» که چهارمین قسمت آن به کارگردانی کریس رناد به تازگی اکران شده، با دوبله اختصاصی در فیلیمو منتشر شد. 

با توجه به درخواست مخاطبان، این انیمیشن جمعه 26 مرداد در سینمای روباز باغ کتاب اکران می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت، به سایت سینماتیکت مراجعه کنند. 
اشکان صادقی مدیریت دوبلاژ و علی باقرلی، مریم نوری درخشان، مرجانه فشنگچی، آیسن نوروزی، دیانوش آصف وزیری، مینا گلپایگانی، ندا آسمانی، محسن پرتوی، آرش فلاحت پیشه، فرزانه فائزی و حمید صلاحی گویندگی «من نفرت‌انگیز 4» را به عهده دارند. همچنین رزیتا غفاری نیز به عنوان یکی از گویندگان به صورت افتخاری در این گروه حضور دارد.

فرصتی برای تماشای خانوادگی «من نفرت‌انگیز 4» در باغ کتاب/ «من نفرت‌انگیز 4» با دوبله اختصاصی در فیلیمو


در انیمیشن «من نفرت انگیز 4» (Despicable Me) بار دیگر گرو و مینیون‌های زرد و بازیگوش بازمی‌گردند تا ماجراهایی خنده‌دار و گاهی ماجراجویانه را به نمایش بگذارند. 
ما با یک بچه بازیگوش جدید (حاصل ازدواج گرو و لوسی) با نام گرو جونیور آشنا می‌شویم که مأموریت‌های گرو و مینیون‌ها را با چالش‌هایی مواجه می‌کند. این‌بار خانواده گرو در خطر است و باید حفاظت شود به همین دلیل مینیون‌ها خودشان اسلحه می‌شوند تا با دشمن قدرتمند جدید که برای انتقام آمده، مواجه شوند… .

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر