بیش از سه هزار نفر ممنوع‌المعامله، و اموال‌شان به بنیاد مستضعفان انتقال داده شد

تعداد افراد ممنوع‌المعامله... متجاوز از سه هزار نفر می‌باشد... املاک و مستغلات این گروه بر اساس رای دادگاه انقلاب به بنیاد مستضعفین انتقال خواهد یافت.

بیش از سه هزار نفر ممنوع‌المعامله، و اموال‌شان به بنیاد مستضعفان انتقال داده شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نیمه‌ی دوم مرداد 1358 یعنی چیزی حدود 6 ماه پس از پیروزی انقلاب، دادستان انقلاب با ارائه‌ی لیستی به دفاتر اسناد رسمی بیش از سه هزار نفر را ممنوع‌المعامله اعلام کرد. روزنامه‌ی کیهان روز سه‌شنبه 23 مرداد 58 ضمن اعلام این خبر درباره‌ی جزئیات آن نوشت:

در لیست افراد ممنوع‌المعامله از سوی دادستان انقلاب تجدیدنظر خواهد شد. این تجدیدنظر با توجه به فرمان عفو امام صورت می‌گیرد. در بین افراد ممنوع‌المعامله گروهی از امام مورد عفو قرار گرفتند که امرای ارتش، سناتورها، نمایندگان مجلس، وزیران، معاونان دیده می‌شوند. این گروه با توجه به فرمان امام مورد عفو قرار گرفته که می‌توانند املاک خود را مورد معامله قرار داده یا به دیگران انتقال دهند. افراد سرشناس فراری رژیم گذشته همچنان ممنوع‌المعامله می‌باشند.

تعداد افراد ممنوع‌المعامله که تاکنون اسامی آن‌ها به دفاتر رسمی ابلاغ شده است متجاوز از سه هزار نفر می‌باشد که در بین آن‌ها عده‌ای از افراد معدوم رژیم گذشته دیده می‌شود.

املاک و مستغلات این گروه بر اساس رای دادگاه انقلاب به بنیاد مستضعفین انتقال خواهد یافت. قرار است این بنیاد به‌زودی نمایندگان خود را برای انتقال به دفتار اسناد رسمی معرفی نماید.

بیش از سه هزار نفر ممنوع‌المعامله، و اموال‌شان به بنیاد مستضعفان انتقال داده شد

25957

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان