اعزام کارشناسان فنی گمرکات کرمانشاه به گمرک سومار در ایام اربعین

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه از اعزام تعدادی از کارشناسان فنی گمرکات استان کرمانشاه به گمرک سومار در ایام اربعین و تقویت نیروها فنی این گمرک سومار در این ایام خبر داد.

اعزام کارشناسان فنی گمرکات کرمانشاه به گمرک سومار در ایام اربعین

علی‌اصغر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه مبادلات تجاری و رفت و آمد کامیون‌های حامل کالای تجاری از روز 24 مرداد ماه الی هفت شهریور ماه، با هدف تردد آسان و ایمن برای زائران اربعین در مرز خسروی، بر اساس تصمیم ستاد اربعین استان، به مرز سومار منتقل می‌شود، گمرکات استان کرمانشاه به این منظور تعدادی از کارشناسان فنی دیگر گمرکات استان را در این ایام به گمرک سومار اعزام خواهد کرد.

وی افزود: از انجا که با جایگزینی مرز سومار بجای مرز خسروی، روند مبادلات تجاری در این مرز افزایشی خواهد شد، لذا گمرکات استان کرمانشاه با هدف تسریع در روند انجام مبادلات تجاری در مرز سومار و عدم ایستایی کالاهای صادراتی در آن مرز،  تعدادی از کارشناسان فنی دیگر گمرکات خود را به گمرک سومار اعزام خواهند کرد.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: با اعزام نیروهای فنی به گمرک سومار و تقویت بخش فنی این گمرک، نه تنها تشریفات گمرکی کالاهای صادراتی در این مرز با سرعت بیشتری انجام می پذیرد، بلکه ارائه خدمات به موکب دارانی که این مرز را برای خروج تجهیزات و وسایل مواکب خود در نظر گرفته‌اند نیز بدون وقفه و در کوتاه‌ترین زمان میسر خواهد شد.

عباس‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان راهپیمایی اربعین حسینی، نیروی فنی اعزامی، درگمرک سومار حضور خواهند داشت و به انجام فرایند تشریفات گمرکی کالاهای صادراتی و همچنین ارائه خدمات به موکب داران و خروج تجهیزات و وسایل مواکب آنان خواهند پرداخت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان