عکس ؛ پیکسل پرو فولد ، گوشی جدید و گرانقیمت گوگل

بالاخره به مراسم مورد انتظار گوگل برای معرفی محصولات جدید پیکسل رسیدیم و یکی از جذاب‌ترین محصولات امسال اهالی مانتین ویو نسل جدید گوشی تاشو آن‌هاست که با نام پیکسل ۹ پرو فولد به بازار می‌آید.

عکس ؛ پیکسل پرو فولد ، گوشی جدید و گرانقیمت گوگل

به گزارش خبرآنلاین، پیکسل 9 پرو فولد در بیرون نمایشگری 6.3 اینچی دارد که تقریباً شبیه نمایشگر دیگر مدل‌های پایه پیکسل 9 با نسبت تصویر 20:9 است. نمایشگر داخلی هم تغییر کرده و اکنون صفحه نمایشی دارد که بیشتر شبیه یک مربع است. این پنل 8 اینچی روشنایی بسیار بیشتری دارد و حالا به 2700 نیت می‌رسد. گفتنی است که نمایشگر بیرونی هم از نظر روشنایی در سطح مشابهی قرار دارد.

بر اساس گزارش دیجیاتو،‌ گوگل بدنه پیکسل 9 پرو فولد را هم با پرداختی جلادار بر روی آلومینیوم به‌روز کرده و از یک لولای بهتر بهره برده است. این لولای جدید در حالت باز تخت می‌شود و وزن کل دستگاه را به 257 گرم می‌رساند که 25 گرم سبک‌تر از نسل قبلی است. ضخامت گوشی تاشوی جدید گوگل نیز در حالت تاشده 10.5 میلی‌متر است که 13 درصد نازک‌تر از گلکسی زد فولد 6 است.

در زیر پوسته پیکسل 9 پرو فولد تراشه تنسور G4 اختصاصی گوگل وجود دارد که با 16 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. گوگل می‌گوید این گوشی شارژدهی باتری بیش از 24 ساعته دارد. ظرفیت باتری این دستگاه 4650 میلی‌آمپرساعت است که اندکی نسبت به نسل قبلی کاهش پیدا کرده است.

معرفی گوشی جدید و گرانقیمت گوگل: پیکسل پرو فولد / عکس

از دیگر ویژگی‌های Pixel 9 Pro Fold می‌توانیم به قابلیت برقراری ارتباط اضطراری با ماهواره، تراشه امنیتی Titan M2 و Google VPN رایگان اشاره کنیم. این دستگاه همچنین به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 14 به بازار می‌آید و تا 7 سال به‌روزرسانی‌های بزرگ اندروید را دریافت می‌کند. پیکسل جدید گوگل به قابلیت‌های هوش مصنوعی جمینای و Pixel Screenshots هم دسترسی دارد. قابلیت دوم با کمک هوش مصنوعی می‌تواند بین اسکرین‌شات‌های شما بگردد و اطلاعات مدنظرتان را پیدا کند.

دوربین پیکسل 9 پرو فولد مشابه نسل قبل است. این گوشی از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به‌همراه یک دوربین فوق‌عریض 10.5 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی 10.8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 5 برابری استفاده می‌کند. بر روی نمایشگر بیرونی و داخلی هم دو دوربین 10 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی تعبیه شده است.

دوربین پیکسل 9 پرو فولد از قابلیت Video Boost و امکان جدید Add Me پشتیبانی می‌کند و ویژگی Made You Look را معرفی کرده است. ویژگی آخر از نمایشگر بیرونی بهره می‌گیرد تا توجه کاربر را در هنگام عکاسی جلب کند.

پیکسل 9 پرو فولد در دو رنگ سفید (Porcelain) و سیاه (Obsidian) با قیمت پایه 1799 دلار برای مدل 256 گیگابایتی از 14 شهریور به بازار می‌آید.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان