ماجرای بازداشت برادرزاده حمید رسایی از زبان کاظم جلالی/ او پدر فرمانده نیروی انتظامی را برای آزاد کردن بردارزاده اش درآورد

یک نماینده در صحن علنی مجلس دهم گفته بود: برادر رسائی پیمانکار است و در راه و ترابری پیمانکاری های بزرگ می گیرد.

ماجرای بازداشت برادرزاده حمید رسایی از زبان کاظم جلالی/ او پدر فرمانده نیروی انتظامی را برای آزاد کردن بردارزاده اش درآورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن کاظم جلالی نماینده تهران در مجلس نهم، در جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم خطاب به حمید رسائی که او هم نماینده آن دوره از مجلس بود، می گوید: رسائی عبارت مشمئزکننده ای را به ساحت مقدس رهبری وراد می کند و برای اهداف سیاسی خود حاضر است حتی از رهبری اینگونه خرج کند که نماینده و همکار خود را تضعیف کند.

وی افزود: من یک خاطره ای یادم آمد که برایتان تعریف می کنم؛ من برای یک سخنرانی به دانشگاه رشت دعوت شده بودم. شب موقع برگشت در هواپیما نشسته بودم، دیدم در کنارم یک عزیزی نشسته بود. خود را معرفی کرد و گفت من فرمانده ناحیه انتظامی استان گیلان هستم. بردارزاده آقای رسائی در جریان فتنه دستگیر شد. آقای رسائی پدر فرمانده نیروی انتظامی را برای آزاد کردن بردارزاده اش درآورد.

کاظمی گفت: برادر رسائی پیمانکار است و در راه و ترابری پیمانکاری های بزرگ می گیرد.

او در ادامه خطاب به رسائی گفت: برادر عزیز اگر ما نجابت می کنیم و اگر از پول های چند صد میلیون تومانی که به روزنامه و کار تو کمک می کند، چیزی نمی گوییم، دلیل این حرف ها نمی شود. شما قلمت و بیانت از بقیه بهتر نیست.

جلالی در ادامه افزود: ما اگر خدای ناکرده بخواهیم به نوع غیر اخلاقی و غیر مودبانه صحبت کنیم، هم ادبیاتش را بلدیم و هم بدان که جلالی در چهارده سالگی جبهه بوده، اگر امروز اتو کشیده در خدمت شما هستیم. یک بچه روستایی مستضعف را شما پدرش را در می آورید. شما با بیان و قلمتان و با اجازاتی که علی الظاهر به لحاظ شرعی دارید که به همه بتازید و هر عبارت راست و دروغی را در هر تریبونی بگویید، می توانید آدم ها را نابود کنید. این کار را نکنید، به مصلحت جامعه نیست.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان