نخستین کار ستار هاشمی پس از حضور در وزارت ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم صبح امروز پنجشنبه یکم شهریور در محل کار خود در وزارت ارتباطات حاضر شد.

نخستین کار ستار هاشمی پس از حضور در وزارت ارتباطات

به گزارش خبرآنلاین، سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات دولت چهاردهم همراه با عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات دولت سیزدهم با حضور در مزار شهید گمنام وزارت ارتباطات این وزارتخانه را تحویل گرفت.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته در پایان بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی با اکثریت آرا با تصدی وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت چهاردهم از سوی سید ستار هاشمی موافقت کردند، هاشمی 264 رای از 288 نماینده حاضر کسب کرد.

به نقل از دنیای اقتصاد، هاشمی پس از این دیدار، به سرعت با معاونان وزارتخانه تشکیل جلسه داد تا درباره مسائل پیش رو با آنها صحبت کند.

ستار هاشمی، متول 1355 در یاسوج است. او دکترای مهندسی کامپیوتر دارد و استاد تمام گروه مهندسی کامپیوتر شیراز است. همچنین مدرک کارشناسی سخت‌افزار را از دانشگاه اصفهان، کارشناسی‌ارشد هوش مصنوعی را از دانشگاه علم و صنعت و دکترای هوش مصنوعی‌ را از دانشگاه علم و صنعت و موناش استرالیا گرفته است.

نخستین کار ستار هاشمی پس از حضور در وزارت ارتباطات

ستار هاشمی که در وزارت ارتباطات دولت دوازدهم معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (1398 تا 1400) بود بعد از پایان این دولت به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رفت و معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی در این سازمان شد.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان