۱۱۷۹ میلیارد ریالی سرمایه گذاری برای پروژه های زیربنایی هفته دولت در شهرک های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۱۸ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از یک هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره‌برداری می‌شود.

1179 میلیارد ریالی سرمایه گذاری برای پروژه های زیربنایی هفته دولت در شهرک های صنعتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،محمدرضا باقری با اشاره به تامین اعتبار تمام پروژه‌ها از منابع داخلی شرکت؛ ابراز داشت: اجرای جدول، زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی ایوانکی؛ منبع بتنی 2000 متر مکعبی، خط انتقال شبکه 20 کیلوولت برق و عملیات خاکی و جدول گذاری توسعه کارگاهی 12.9 هکتاری در گرمسار، و اجرای فیبر نوری مخابرات، و شبکه برق و روشنایی شهرک صنعتی آرادان از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری غرب استان در هفته دولت امسال است.

وی افزود: اجرای شبکه توزیع گاز و ایستگاه TBS ، و خط تغذیه گاز در شهرک صنعتی شاهرود از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شرکت شهرک‌های صنعتی استان در هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان  ادامه داد: اجرای دیوار و سر درب ساختمان کسب و کار ، اجرای شبکه فاضلاب و اجرای شبکه روشنایی در ورودی شهرک صنعتی سمنان پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این هفته است.

به گفته وی، اجرای شبکه آب، احداث جدول و تابلوی ورودی و اجرای دیوار محوطه ساختمان آتش نشانی و اداری در ناحیه صنعتی صید آباد؛ و احداث 7 واحد سوله کارگاهی، بهسازی نمای ساختمان اداری و اجرای جدول در فاز توسعه شهرک صنعتی دامغان از پروژه های این شهرستان در هفته دولت امسال است.
 
 ایجاد 692 شغل از بهره برداری از طرح در شهرک‌های صنعتی همزمان با هفته دولت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: 12 طرح صنعتی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر 27 هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرک‌های صنعتی تحت پوشش این شرکت بهره‌برداری می‌شود که برای 692 نفر اشتغالزایی دارد.

وی بیان کرد: این 12 طرح صنعتی همزمان با هفته دولت در شهرک‌های صنعتی سمنان، گرمسار، ایوانکی و  سرخه به بهره‌برداری می‌رسد.

باقری تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح در زمینه های مختلف تولید انواع لوازم خانگی، اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه، مقاطع فولادی ساده کربنی و کم آلیاژی، میلگرد آجدار به صورت کلاف یا شاخه ای از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی، اجزاء و قطعات فلزی یخچال و فریزر،ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی، نخ فیلامنتی پلی پروپیلن کامل آرایش یافته، لوله درزدار فولادی با جوش مستقیم،قوطی (پروفیل) فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی و لوله تک جداره آب هستند که در هفته دولت فعالیت خود را آغاز می کنند و به چرخه تولید استان ملحق می شوند.

46
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان