تخصیص ۲۵۰ تن آرد به مواکب مستقر در مسیر زائران در کرمانشاه

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: ۲۵۰ تن آرد به مواکب مستقر در مسیر زائرین کربلای معلی در سراسر استان کرمانشاه تخصیص داده شد.

تخصیص 250 تن آرد به مواکب مستقر در مسیر زائران در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، علی ملکشاهی با حضور در مرز خسروی ضمن نظارت مستقیم بر تامین نان مورد نیاز مواکب این مسیر، اظهار کرد: با توجه به اینکه مرز خسروی یکی از بهترین راه‌های سفر به کربلا و زیارت اربعین حسینی در کشور محسوب می‌شود، امسال شاهد رشد چشمگیر حضور زائران در استان کرمانشاه و به ویژه در مرز خسروی هستیم و به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران و تأمین نان مورد نیاز مواکب مسیر تردد زائرین، 250 تن آرد تاکنون به این امر مهم تخصیص داده شده است. 

وی افزود: در این بازدید که مسئولان سازمان صمت استان، دارابی، باباخانی و قهرمانی نیز حضور داشتند، زائرسرای غله و خدمات بازرگانی شهرستان سرپل‌ذهاب نیز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه همچنین از تخصیص 240 تن برنج و 30 تن شکر نیز برای تأمین نیاز مواکب زائران اربعین حسینی (ع) توسط ستاد تنظیم بازار استان خبر داد و تصریح کرد: این میزان کالای اساسی هم اکنون توسط این اداره‌کل در حال توزیع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان