جشنواره جام رسانه‌ای امید با محورهای جهاد خدمت برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه استان کرمان گفت: جام رسانه‌ای امید با مشارکت ۴۰ شرکت کوچک و بزرگ و با حضور اهالی رسانه استان در کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام برگزار می‌شود.

جشنواره جام رسانه‌ای امید با محورهای جهاد خدمت  برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی سلطانی اظهار کرد: جام رسانه‌ای امید با راهبرد امید آفرینی در جامعه، برجسته‌سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی و جلوگیری از تحریف تاریخ، تولید و نشر هنرمندانه آثار سمعی و بصری، کمک به ایجاد جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و رویکرد تولید محتوای فاخر با مشارکت اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

او با اشاره به مشارکت نزدیک به 40 شرکت کوچک و بزرگ در این رویداد، افزود: جام رسانه‌ای امید در محورهای جهاد امید، جهاد خدمت و جهاد تبیین برگزار و طی آن، فعالان رسانه با تولید محتوا پیرامون امیدآفرینی و انتشار اخبار خوب، پیشرفت‌ها را روایت می‌کنند و باید توان انتشار و بازنشر را دارا بوده و ایده‌های جدید اقناع مخاطب را بکار ببرند.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در دو قالب راویان پیشرفت و جام رسانه‌ای از شرکت‌های مختلف بازدید می‌کنند و به بیان اخبار مثبت و خوب می‌پردازند، اعلام کرد: اختتامیه رویداد به مدت 24 ساعت در کرمان برگزار و پس از داوری، با حضور مدیران استان و مسئولان لشکری و کشوری از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان