قیمت گوشت قرمز امروز ۲ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد/ جزییات تغییرات قیمت گوشت

قیمت گوشت قرمز امروز ۲ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. براساس داده‌های منتشرشده، قیمت‌ها طی یک هفته گذشته در برخی انواع گوشت نوساناتی داشته است. قیمت کدام یک از انواع گوشت طی یک‌ هفته گذشته تغییر قیمت داشته است؟

قیمت گوشت قرمز امروز 2 شهریور 1403 اعلام شد/ جزییات تغییرات قیمت گوشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت گوشت قرمز امروز، 2 شهریور 1403، اعلام شد.

براساس داده‌های منتشرشده،  ماهیچه گوسفندی یک کیلوگرمی به قیمت 699 هزار تومان به فروش می‌رسد. گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و بدون چربی  به‌عنوان یکی از انواع پرطرفدار گوشت، با قیمت 634 هزار تومان و شقه گوسفندی 10 هم با قیمت 719 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم قیمت‌گذاری شده است.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد به قیمت 634 هزار تومان و گردن گوسفندی هم به قیمت 689 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود. همچنین قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد 193 هزار تومان و آبگوشتی گوسفندی 719 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

بهای فروش استیک گوشت 95 درصد 236 هزار تومان، راسته با استخوان گوسفند سنگسر و شهمیرزاد 358 هزار تومان و گوشت بره 600 هزار تومان است. قلوه‌گاه پاک شده گوسفندی هم به قیمت 500 هزار تومان و شیشلیک هم به قیمت 900 هزار تومان در اختیار  مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

بررسی قیمت‌ها طی یک‌ هفته اخیر

بررسی بازار طی یک‌ هفته اخیر حاکی از آن است که قیمت‌ انواع گوشت تغییری نداشته و همچنان ثابت باقی‌مانده است. ولی گوشت خورشتی بدون استخوان و بدون چربی هفته گذشته به قیمت 551 هزار تومان در بازار توزیع می‌شد. ولی امروز قیمت این محصول با رشد 15 درصدی به 634 هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد هم با کاهش 3 درصدی از 655 هزار تومان به 634 هزار تومان رسیده است. قیمت قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد هم از 199 هزارتومان به 193 هزار تومان رسیده که نشان‌دهنده کاهش 3 درصدی قیمت این محصول در بازار است.

 براساس این گزارش، قیمت گوشت در یک هفته گذشته نوساناتی داشته است. بیشترین افزایش قیمت هم مربوط به قیمت گوشت خورشتی بدون استخوان و بدون چربی بوده  که 15 درصد افزایش داشته است. اکثر اقلام گوشت طی یک‌هفته گذشته تغییر قیمت نداشته و همچنان ثابت باقی‌مانده است.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان