اولین ترکش جدایی از استقلال

صالح حردانی بازیکن فصل گذشته تیم استقلال که به تیم سپاهان پیوسته است، در بازی امشب این تیم مقابل تیم خیبر از روی نیمکت، این دیدار را دنبال خواهد کرد.

اولین ترکش جدایی از استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صالح حردانی مدافع فصل گذشته تیم استقلال در پایان لیگ بیست و سوم با سر و صدای زیاد از این تیم جدا شد و به تیم سپاهان پیوست. حردانی پس از جدایی از استقلال اعلام کرد مدیران این تیم او را نمی‌خواستند اما مدیران استقلال به هوادارانشان اعلام کردند بارها به این بازیکن پیشنهاد دادند و این حردانی بود که پیشنهاد آنها را نپذیرفت.

به نقل از خبر ورزشی هواداران استقلال خلاف تمام این ادعاها، اعتقاد داشتند صالح حردانی از ترس رقابت با رامین رضاییان به تیم سپاهان پیوسته است. حردانی در حالی به تیم سپاهان پیوست که انتظار این می‌رفت این بازیکن در تمامی بازی‌های سپاهان به صورت فیکس بازی کند. اما در اتفاقی عجیب، صالح حردانی در بازی امشب این تیم مقابل خیبر خرم آباد، بازی را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.

به نظر می‌رسد بازی‌های ضعیف حردانی در دیدارهای اخیر سپاهان، باعث شده تا ژوزه مورایس این بازیکن را روی نیمکت بگذارد و وحدت هنانوف را به این بازیکن ترجیح دهد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان