عکسی از دیدار و گفتگوی علی لاریجانی و عمار حکیم در بغداد + جزئیات

رهبر جریان حکمت ملی عراق و لاریجانی تحولات عرصه سیاسی منطقه و روابط متقابل عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

عکسی از دیدار و گفتگوی علی لاریجانی و عمار حکیم در بغداد + جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق عصر امروز در دیدار «علی لاریجانی» رئیس سابق مجلس شواری اسلامی ایران در بغداد به تأثیر زیارت اربعین بر ملت عراق و ایران و ملت‌های منطقه اشاره کرد.

بنابر روایت ایسنا، طبق گزارش دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی عراق، حکیم در جریان این دیدار تاکید کرد که اربعین، یک مناسبت دارای ابعاد بشردوستانه، اجتماعی و اصلاحی است و ما در این زمینه از تلاش‌های مرجعیت، مردم، دولت، کنشگران اجتماعی و موکب‌های حسینی در میزبانی و مراقبت از میلیون‌ها زائر تمجید می‌کنیم.

رهبر جریان حکمت ملی عراق و لاریجانی همچنین تحولات عرصه سیاسی منطقه و روابط متقابل عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

حکیم مقاومت ملت فلسطین را ستود و خواستار توقف جنگ در غزه و امدادرسانی به آوارگان و بازگرداندن آنها به مناطق محل سکونتشان شد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر مسئولیت جامعه بین المللی برای متوقف کردن جنگ تاکید کرد و درباره پیامدهای جنگ بر منطقه و جهان هشدار داد.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان