حفاری یک حلقه چاه آب شرب درشهرستان خانمیرزا

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از شروع حفاری یک حلقه چاه در شهرستان خانمیرزا خبر داد.

حفاری یک حلقه چاه آب شرب درشهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، محمد کریمی با اعلام این خبر گفت: در جهت رفع تنش آبی روستای تنگ کلوره حفاری یک حلقه چاه آبرفتی در مجاورت این روستا شروع شد.

 مهندس کریمی افزود: بعد از انجام مطالعات ژئوفیزیک و مکان‌یابی بهترین نقطه برای حفر چاه توسط کارشناسان شرکت آب و فاضلاب و گروه مطالعات ژئوفیزیک، حفاری این چاه شروع شده است.

نامبرده اظهار امیدواری نمود با آبدهی کافی این چاه می‌توان علاوه بر روستای تنگلوره روستاهای دیگر آن منطقه نظیر رحیم آباد، امام آباد و چاهگاه سادات را نیز تامین آب نمود.

مدیرعامل شرکت آبفا گفت: در حال حاضر چاه مورد نظر تا عمق 80 متری حفاری شده و طبق مطالعات انجام شده برای رسیدن به میزان آب مورد نظر حفاری تا عمق 120 متری ادامه خواهد یافت.

به گفته وی : با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان این پروژه شروع شده که برای تکمیل و بهره‌برداری از این چاه آب آشامیدنی 45 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در استفاده از این ماده بی‌بدیل خداوندی را وظیفه همگانی دانست و از توجه و همراهی مردم شریف در عدم استفاده از آب شرب در مصارف غیر شرب که خود نوعی تامین آب است تشکر نمود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان