حاجی بابایی: امروز دفاع از شهیدان سخت است/شهید سلیمانی دنیا را به هم ریخت اما نتواستیم روایت کنیم

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مظلوم‌ترین واقعه تاریخ کشور در همدان سفر شهید سلیمانی به این استان است، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی دنیا را به هم ریخت اما ما نتوانستیم آن را روایت کنیم.

حاجی بابایی: امروز دفاع از شهیدان سخت است/شهید سلیمانی دنیا را به هم ریخت اما نتواستیم روایت کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی شامگاه چهارشنبه در چهارمین یادبود شهدای عملیات رمضان که در حسینیه امام‌خمینی (ره) همدان برگزار شد با تسلیت شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: بزرگترین افتخار ما تمسک به ائمه معصومین است.

به روایت مهر، وی با بیان اینکه افتخار شهدای ما به این است که با دستور خدا، ائمه و نایب ائمه به شهادت رسیدند، اظهارکرد: اراده ما بر این است که چهره شهدا استان را به همگان بشناسانیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه این 6 سردار عملیات رمضان قله‌نشینان قراویز و بازی دراز هستند، تأکید کرد: قراویز به نام شهدای همدان ثبت ملی شده تا ایران عظمت این شهدا را در قراویز ببیند.

وی افزود: کوه الوند با همه عظمت در مقابل بزرگان دفاع مقدس سر خم می‌کند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه بزرگانی به اندازه تاریخ و ایران داریم که به وجود آن‌ها افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: این مراسم متعلق به 157 شهید عملیات رمضان، 84 شهید نماز جمعه و 62 شهید عملیات 11 شهریور است.

وی با اشاره به سخنرانی شهید سلیمانی در حسینیه امام خمینی (ره) با بیان اینکه شهید سلیمانی در اینجا بنایی گذاشت که تا عمر داریم برگزار می‌کنیم، بیان کرد: هر آنچه می‌خواهیم برای حفظ نظام و اسلام است و قله‌های بلند شهادت را روز به روز نمایان خواهیم کرد و واقعیت شهدا را به مردم عزیز بیش از گذشته نشان خواهیم داد.

وی با بیان اینکه ما نتوانسته‌ایم حق شهدا را ادا کنیم و شهدا را به نسل دوم و سوم بشناسانیم، گفت: در عملیات رمضان و عملیات 11 شهریور رزمنده‌های همدان بدون سنگر مظلومانه به شهادت رسیدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دفاع از شهیدان سخت است اما باید بدانیم شهدا این انقلاب، نظام و رهبری را تا منزل مقصود می‌رساند، ابراز کرد: ما تا آخرین قطره خونمان از شهدا، نظام و رهبری دفاع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مظلوم‌ترین واقعه تاریخ کشور در همدان سفر شهید سلیمانی به این استان است، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی دنیا را به هم ریخت اما ما نتوانستیم آن را روایت کنیم.

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان