اعطای ۱۶ پروانه تأسیس برای ایجاد آموزشگاه فنی و حرفه‌ای از ابتدای سال تا کنون در کرمانشاه

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه از اعطای ۱۶ پروانه تأسیس برای ایجاد آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای آزاد در رشته‌های مختلف از ابتدای سال تا کنون در کرمانشاه خبر داد.

اعطای 16 پروانه تأسیس برای ایجاد آموزشگاه فنی و حرفه‌ای از ابتدای سال تا کنون در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، عزیز نوری در جلسه کارگروه توسعه مهارت استان پس از ارائه گزارش عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حوزه مهارت آموزی و اعطای تسهیلات، اظهارکرد: در راستای اجرای دستورالعمل کارگروه توسعه مهارت، این اداره کل در سال جاری تا کنون 16 پروانه تأسیس به واجدین شرایط ایجاد آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در رشته های مختلف اعطا کرده است. 

وی  در ادامه افزود: در راستای اجرای سیاست های مهارتی سازمان، با هدف توانمندسازی مهارتی شاغلین در کارخانجات و صنایع و صنوف، این اداره کل در سال جاری تا کنون اقدام به راه اندازی پنج مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی در کارخانجات و شرکت های خصوصی کرده است.
 
مدیرکل سازمان فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه در زمینه اعطای تسهیلات با هدف حمایت از بخش خصوصی تصریح کرد: به منظور توسعه و تجهیز آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد، مبلغ 250 میلیارد ریال از محل جزء چهار بند"ب"  تبصره 2 به این اداره کل تخصیص یافته است که پس از بررسی و احراز شرایط آموزشگاه های آزاد متقاضی، این مورد نیز انجام خواهد شد. 

نوری در پایان ضمن تقدیر از حمایت ها و تعامل شکل گرفته فی مابین با دستگاه های اجرایی استان بیان کرد: در زمینه توسعه مهارت آموزی، تقاضامند جدیت بیشتری در راستای اجرای مصوبات کارگروه شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان