امام جمعه کرج :بازنده نهایی جنگ غزه صهیونیست ها هستند

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه اعلام کرد: صهیونیست ها بازنده اصلی و نهایی این جنگ نابرابر هستند.

امام جمعه کرج :بازنده نهایی جنگ غزه صهیونیست ها هستند

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: امروز شمار شهدای غزه به بالای 40 هزار نفر رسیده اما مردم مظلوم این سرزمین با صبر و مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی ایستاده اند.

وی گفت : امروز مردم غزه همچنان ایستاده اند و دشمن را بیچاره کرده اند؛ صهیونیست ها ولو دائم جنگ را گسترش می دهند و کرانه باختری را وحشیانه تحریم می کنند، اما درمانده شده اند؛ صهیونیست ها در دو راهی قرار گرفته؛ اگر امروز جنگ را کنار بگذارند بازنده هستند؛ حرکت اعتراضی که در سرزمین های اشغالی شکل گرفته ، فروپاشی صهیونست ها را جلو انداخته است .

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: امروز امینت داخلی سرزمین های اشغالی فلسطین به خطر افتاده که نتیجه صبر مردم غزه است و انشالله نتیجه نهایی بسیار نزدیک است؛ بیماری مهلک اسرائیل غاصب درمان ندارد؛ سامانه گنبد آهنی، دیوار حائل و بمب ها برای صهیونیست ها درمانگر نمی شود.

وی گفت : صهیونیست ها هر نوبت جنایات جدیدی مرتکب می شون ؛ سازمان ملل و مجامع بین المللی وامدار صهیوینست ها هستند.

جنایات رژیم ستمشاهی قابل تطهیر نیست

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش به رویداد تاریخی17 شهریور ماه سال 57 معروف به جمعه سیاه اشاره کرد و افزود: به تعبیر امام راحل این روز از ایام الله است؛ مردم ایران از جوان و غیرجوان برای احقاق حق در برابر رژیم ستمشاهی خون دادند.

وی بیان کرد: در بحث جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر روی آن تاکید دارند باید ابعاد مختلف چنین رویدادهایی برای نسل های آینده بیان شود؛ نباید دوران ستمشاهی به سادگی تطهیر شود و حوادثی مانند 17 شهریورماه 57 گوشه ای از جنایات این رژیم است.

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: حادثه 17 شهریورماه 57 گوشه ای از مقاومت ملت ایران در برابر رژیم ستمشاهی است؛ امروز چنین القاء می شود که در 17 شهریورماه سال 57 کشتاری در ایران شکل نگرفته است و رژیم ستمشاهی را تطهیر می کنند در حالیکه قبور شهدای این روز در بهشت زهرا (س) گواهی برکشتار بی رحمانه مردم در دوران ستمشاهی است.

وی گفت : 156 روز پس از حادثه 17 شهریورماه سال 57 حکومت پلید شاهنشاهی با رهبری امام خمینی (ره) ساقط شد و از آن روز الهی تا امروز با وجود سختی ها و مشکلاتی که مستبکران ایجاد کرده اند در ارداه مردم خللی وارد نشده است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز مردم در مسیر آرمان های انقلاب مصمم تر هستند و نشانه آن این است که هنوز دشمنان انقلاب با اشکال مختلف مشغول شیطنت هستند اما مردم در صحنه حضور دارند و از استقلال خود دفاع می کنند و حتی از لعن شیطان بزرگ یعنی آمریکا دست نکشیده اند.

صبر و بصیرت در دوران غیبت امام عصر(عج)

امام جمعه کرج با تبریک حلول ماه ربیع الاول یکی از مناسبت های این ایام را سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) در هشتم ربیع الاول برشمرد و گفت : امام عسکری (ع) سختی ها در دوره 6 ساله امامت خویش متحمل شدند.

وی گفت : این امام همام در دوران امامت خویش برای مردم سخنرانی و درس هایی داشت و مبلغانی به بلاد اسلامی فرستاد، با شهادت امام حسن عسکری (ع) در سن 28 سالگی دوران امامت ولی عصر (عج ) آغاز شد.

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: امام عصر (عج ) منجی تمام جهان است و نباید در شناختن امام کوتاهی کنیم؛ خداوند نعمت امام را به مردم ارزانی داد؛ باید رفتار خانوادگی، اداری و سیاست های داخلی و خارجی در جامعه اسلامی طبق موازین اهل بیت(ع) ترسیم شود.

وی تاکید کرد: همرانی با امام عصر(عج ) بصیرت و صبر می خواهد؛ در دوران غیبت باید استطاعت خود در صبر و بصیرت بالا ببریم؛ امروز در مقابل مسائل خارجی بصیر و صبور بود و در مقابل دشمنانی که قصد نابودی شیعه را دارند، صبوری کنیم.

شخصیت متواضع و شجاع آیت الله طالقانی و آیت الله شهید مدنی

امام جمعه کرج با اشاره به فرا رسیدن 19 شهریور ماه سالروز رحلت آیت الله سیدمحمود طالقانی گفت : این عالم ربانی مبارز سالها دردوران ستمشاهی زندان کشید؛ آیت الله طالقانی شخصیتی متواضع بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله مدنی گفت :این شهید والامقام برای روحانیت و مردم الگو است ؛ شهید آیت مدنی شخصیتی عادل، شجاع و خادم مردم بود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان