گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۴ جزیره کیش

نمایشگاه بین المللی و تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات کیش و برق پایدار (Kitex ۲۰۲۴) با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش یافت.

گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024 جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، نمایشگاه بین المللی و تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات کیش و برق پایدار (Kitex 2024)  با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش یافت که در نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار کیش که به اختصار کیتکس 2024 نامگذاری شده است؛ 119 مشارکت کننده حضور دارند.

این نمایشگاه با رویکرد تعامل، رقابت سالم و ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت ها در زمینه شهر هوشمند، اینترنت اشیا و انرژی های تجدید پذیر، هوش مصنوعی و کسب و کار، توزیع ، مصرف و برق هوشمند،اتصال پذیری و ارتباطات، فناوری‌های نرم و خلاق، زیرساخت، امنیت و برق پایدار برپا شده است.

انجمن هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال، انجمن افتا، سندیکای صنعت برق ایران، سندیکای شناسایی و مکان یابی رادیویی کشور، اتاق بازرگانی ایران، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، شرکت مخابرات ایران و ستاد اتصال پذیری و نیز صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی ریاست جمهوری که یارانه حمایتی را برای شرکت های دانش بنیان و شرکت های فناور حاضر در این نمایشگاه در نظر گرفتند؛ از حامیان برگزاری این نمایشگاه هستند.

برگزاری میزگرد توسط کمیسیون فاوا و اتاق بازرگانی ایران با موضوع چالش ها و فرصت های اقتصادی پروژه ملی فیبر نوری از ساعت 12 و 30 دقیقه تا 14 و 20 دقیقه سه شنبه 20 شهریور در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی و برپایی مراسم جشنواره فاوا و برنامه های جانبی آن شامل تقدیر از دست اندرکاران، سخنرانی نمایندگان تشکل ها، مقامات ارشد حوزه فاوا و حوزه برق از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 16 و 30 دقیقه همان روز در سالن همایش های بین المللی از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

نشست های تخصصی سه شنبه 20 شهریور از ساعت 17 تا 21 و 30 دقیقه در سالن شماره یک و دو نمایشگاه بین المللی کیش همراه با مبادله تفاهم نامه برای تولید برق تجدید پذیر و رونمایی از دوره دکترا حرفه ای هوش مصنوعی و ثبت نام متقاضیان ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، نشست های تخصصی این نمایشگاه چهارشنبه 21 شهریور از ساعت 10 تا 12 در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش و از ساعت 17 تا 21 و 20 دقیقه در سالن های شماره یک و دو نمایشگاه بین المللی کیش پیگیری می شود.

همچنین نشست تخصصی هوشمند سازی و بررسی استارتاپ ها و شرکت های فناور فعال در حوزه فناوری های نوظهور و مستقر در جزیره با محوریت مدیریت فناوری سازمان منطقه آزاد کیش پنج شنبه 22 شهریور از ساعت 17 تا 18 و 30 دقیقه سالن یک نمایشگاه بین المللی کیش برگزار می شود.

 گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش نقش حمایتی و سیاستگذاری را در نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدارکیش بر عهده دارد و حوزه های امنیت، هوشمند سازی، زیرساخت جزیره، شهر نوآوری کیش، هوش مصنوعی و حوزه "حاکمیت داده ها" از جمله حوزه هایی است که این سازمان برای مشارکت و سرمایه گذاری در آنها علاقه مند است.

این نمایشگاه تا پنج شنبه 22 شهریور در نمایشگاه بین المللی کیش برپا می باشد و ساعت بازدید از آن از ساعت 17 تا 22 است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان