۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای نصب المان‌های شهدا در شهرکرد هزینه شده است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: در بحث فرهنگی اقدامات بسیار خوبی از جمله نصب تصاویر شهدای مدافع حرم در بلوار ۱۷ شهریور و نصب تصاویر شهدا در ورودی شهر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ایثارگران شهرداری شهرکرد انجام شده است.

10 میلیارد ریال اعتبار برای نصب المان‌های شهدا در شهرکرد هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، ماشاالله ایزدی در دیدار با مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام مهدی طاهری مدیرکل اسبق سازمان تبلیغات اسلامی استان و آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام ابوالقاسم کاظمی مدیرکل جدید سازمان تبلیغات، گفت: کار فرهنگی کاری حساس و بسیار اثرگذار است لذا باید در اجرای کار فرهنگی وحدت، همدلی، علاقه و انگیزه و اخلاص وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد افزود: زمانی که وارد مجموعه مدیریت شهری شدیم شرایط موجود، از جمله امکانات، بودجه و فعالیت‌های شهرداری و سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد را بررسی و کارشناسی کردیم و با شناسایی خلاء ها، تلاش نمودیم نقاط ضعف به قوت تبدیل گردد.

وی تصریح کرد: شهرداری و سازمان‌های تابعه شهرداری شهرکرد اقدامات گسترده‌ای در بخش‌های مختلف در طول سال انجام می‌دهند.

ایزدی با بیان اینکه شهردار شهرکرد یکی از شهرداران فعال، پرتلاش، سخت‌کوش و پیگیر مسائل شهری با ظرفیت فکری بالا هستند، گفت: این برادر عزیز با پیگیری‌های زیاد اعتبارات بسیار خوبی را برای انجام طرح‌های مختلف شهرداری جذب کرده‌ است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد تأکید کرد: یکی از ابعاد هنر شورای اسلامی شهر به این است که نیروهای خلاق و خوش‌فکر را شناسایی و از توانمندی‌ها و کارایی بالای آن‌ها در ریل‌گذاری و سیاست‌گذاری شهری برای خدمت به مردم استفاده کند.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری شهرکرد از 400 میلیارد تومان در سال 1400 به هزار و ششصد میلیارد تومان در سال 1403 رسیده که این مبلغ یک اعتبار دولتی نیست بلکه از طریق مالیات، عوارض و اعمال ماده‌های قانونی و سایر مواردی است که مردم اعتماد نموده و به شهرداری پرداخت می‌کنند و برخی نیز مطالبات شهرداری از سایر دستگاه ها است که به شهرداری بدهی دارند تامین می‌شود.

 ایزدی به احداث خانه فرهنگ در ناحیه غرب شهرکرد اشاره کرد و گفت: مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار برای احداث خانه فرهنگ ناحیه غرب شهرکرد در نظر گرفته شده و کار شروع شده است.

وی ادامه داد: با احداث این فرهنگسرا، شایسته است که سازمان‌ها و ادارات و نهادهای فرهنگی سطح شهر، باهمت و مشارکت خود وارد میدان شوند و در انجام کار فرهنگی مشارکت کنند.

ایزدی با اشاره به تکمیل کمربندی 15 خرداد شهرکرد، افزود: این کمربندی که از میدان بی‌بی مریم شروع شده و به بلوار کشاورز ختم می‌شود، 17 هزار مترمربع زیرسازی، آسفالت و جدول کاری شده و در انجام این پروژه حدود 200 میلیارد ریال توسط شهرداری شهرکرد هزینه شده که مراحل پایانی این کمربندی در حال انجام است.

وی ادامه داد: جاده سردار شهید خرازی دهکردی روبه روی نمایشگاه بین‌المللی منتهی به سمت شرق شهرکرد ونیز جاده جدید که میرآباد غربی را به دهکده المپیک متصل می‌کند از دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری شهرکرد است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد به ترافیک بیش از حد در خیابان‌های شهرکرد اشاره کرد و گفت: لازمه کاهش ترافیک انتقال برخی مراکز خدماتی از مرکز شهر به مکان‌های دیگر است که به‌عنوان یک طرح پیشنهادی ارائه شده است، همچنین امیدوار هستیم که با اجرای کمربندی و بازگشایی سایر دسترسی‌ها در کاهش بار ترافیکی مؤثر باشد.

وی افزود: در حال حاضر با پیگیری‌های انجام‌شده 39 دستگاه اتوبوس برای ورود به ناوگان حمل‌ونقل شهری خریداری که تعداد 22 دستگاه وارد خط شده و 17 دستگاه آن نیز در آینده نزدیک تحویل سازمان حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد خواهد شد. 

 ایزدی در پایان تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه دشمن در حال تلاش برای تفرقه‌افکنی و ناامیدی در بین مردم به‌ویژه ناامید کردن نسل جوان است، ضمن ایجاد اشتغال پایدار باید با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و انجام فعالیت‌های فرهنگی مهندسی شده و اثربخش که متناسب با نیاز نوجوانان و جوانان باشد و مدیریت عالمانه فضای مجازی ‌مبتنی بر سواد رسانه‌ای، توطئه‌های شوم دشمنان را نقش‌برآب کنیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان