طرز تهیه پیتزای لوبیا سبز با بهترین رسپی

اگر از علاقه مندان به آشپزی های خانگی هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه پیتزای لوبیا سبز ساده آشنا شوید. این‌ پیتزا طعم متنوع داشته و یک پیشنهاد عالی است.

طرز تهیه پیتزای لوبیا سبز با بهترین رسپی

اگر علاقه مند به پیتزاهای سبزیجات و مقوی هستید، می‌ توانید در این بخش طرز تهیه پیتزا لوبیا سبز با یک رسپی ویژه را مطالعه کنید. این پیتزا طعم جذابی دارد.

برای داشتن انواعی از پیتزاهای متنوع و جدید می‌ توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه پیتزا آلمانی و پیتزا قارچ را می توانید در لینک مطالعه کنید.

طرز تهیه پیتزای لوبیا سبز

مواد اولیه:

  • سینه مرغ: 1 عدد
  • لوبیا سبز: 1 پیمانه
  • فلفل دلمه ای: 1 عدد
  • پیاز: 1 عدد
  • پنیر پیتزا: به میزان لازم
  • سیاه دانه: به میزان لازم
  • پودر سیر: به میزان لازم
  • زردچوبه و فلفل: به میزان لازم
  • رب: 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه پیتزا لوبیا سبز:

برای اینکه طعم این پیتزای متنوع و ویژه را تجربه کنید، باید ابتدا لوبیا سبزها را پاک کرده و آبکشی کنید. زمان داده تا آب لوبیا به خوبی کشیده شده و بعد آنها را ریز کنید.

مواد اولیه پیتزای لوبیا سبز

شما برای این پیتزا می‌ توانید از خمیر پیتزا آماده و یا خمیر نانوایی نیز استفاده نمایید. همچنین می‌ توانید نحوه تهیه خمیر پیتزا را در آرگا مطالعه کنید. سینه مرغ را نگینی و ریز کرده و درون تابه‌ ای به همراه مقداری روغن با حرارت ملایم تفت دهید.

لوبیا سبزها را درون ظرفی ریخته روی حرارت بگذارید و یک لیوان آب به آن اضافه کنید. زمان دهید تا با حرارت ملایم لوبیا سبزها به آرامی پخته شده و آب آن خشک شود. پیاز را به صورت نگینی خرد کرده و درون تابه تفت دهید. بعد از اینکه پیازها شیشه‌ ای ای شد، مرغ‌ های نگینی شده را به آن اضافه کرده و تفت دهید.

در این مرحله از طرز تهیه پیتزا لوبیا سبز بعد از اینکه رنگ مرغ‌ ها عوض شد، مقداری ادویه پودر سیر، فلفل، نمک، زردچوبه، آویشن و ادویه‌ های دلخواه را به آن اضافه کنید. حالا در ادامه فلفل دلمه‌ ای نگینی شده را به مواد افزوده و زمان دهید تا کمی تفت بخورد. حالا می‌ توانید از مقداری رب گوجه فرنگی برای رنگ دار شدن و مزه‌ دار شدن مواد استفاده کنید. رب را به مواد اضافه کرده تفت داده تا بوی خامی آن از بین برود.

روش تهیه پیتزای لوبیا سبز

در ادامه می‌ توانید مواد را روی خمیر پیتزا پهن کنید. برای این کار باید خمیر را در قالب یا تابه مورد نظر خود پهن کرده اگر از خمیر نانوایی استفاده می‌ کنید. ابتدا خمیر را درون تابه پهن کرده و درب تابه را قرار دهید و 5 دقیقه روی حرارت بگذارید تا کمی خمیر گرفته شود.

خمیر را برداشته و مواد پیتزا را با آن اضافه کنید. بعد از اینکه تمام سطح خمیر از مواد پوشیده شد، به آن پنیر پیتزا اضافه کرده و روی آن را با قارچ و لوبیا سبز تزیین کنید. این پیتزای ویژه یک پیتزای سبزیجات عالی و مقوی بوده که دستور بسیار ساده‌ ای دارد. مدت زمان پخت این پیتزا نیز بسیار کم بوده و در کم ترین زمان می توانید یک پیتزای عالی داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان