ایرپاد جدید، سمعک می‌شود / تست شنوایی‌سنجی با آیفون

محافظت فعال از شنوایی، قابلیت انجام دادن تست شنوایی‌سنجی و در نهایت استفاده به عنوان سمعک از قابلیت‌های هیجان‌انگیزی است که اپل به ایرپاد پروی ۲ آورده است.

ایرپاد جدید، سمعک می‌شود / تست شنوایی‌سنجی با آیفون

به گزارش خبرآنلاین، ستاره مراسم «Glowtime» آیفون 16 بود اما در این میان با اعلام ویژگی‌های هیجان‌انگیز ایرپاد پروی 2 بسیاری انگشت به دهان ماندند.

اپل در این مراسم اعلام که ایرپاد پرو 2 با ویژگی محافظت فعال شنوایی عرضه خواهد شد و با تنظیم خودکار میزان بلندی صدا از پرده گوش محافظت می‌کند.

شنوایی‌سنجی در خانه

علاوه بر این ایرپاد پروی جدید اپل با قابلیت انجام شنوایی‌سنجی یا اُدیومتری عرضه خواهد شد. شنوایی‌سنجی ایرپاد پرو 2 از نوع پیور تون است. 

با استفاده از این ایرپادها و گوشی آیفون انجام شنوایی‌سنجی و گرفتن نتیجه فقط 5 دقیقه طول می‌کشد. کاربر پس از انجام دادن شرح نتیجه را به همراه نوار گوش دریافت می‌کند.

نتیجه این آزمایش می‌تواند برای تنظیم ایرپاد مورد استفاده قرار می‌گیرد و به گفته اپل حتی می‌توان با استفاده از نوار گوش تایید شده توسط پزشک نیز ایرپاد را تنظیم کرد تا بهترین خروجی را برای گوش فرد ارائه کند.

سمعک بدون نسخه اپل / شنوایی‌سنجی رایگان با ایرپاد

سمعکی بدون نسخه

از نتیجه شنوایی‌سنجی اپل می‌توان برای تبدیل کردن ایرپاد پروی 2 به یک سمعک نیز استفاده کرد. با این تست فرکانس‌هایی که گوش در شنیدنشان دچار مشکل است شناسایی می‌شوند و ایرپاد به تقویت آن‌ها می‌پردازد. می‌توان این نتیجه را با دیگر دستگاه‌های اپل از جمله مک‌بوک، آیفون و آیپد نیز به اشتراک گذاشت تا هنگام پخش صدا تقویت شوند.

این امکانات پس از دریافت تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا در ایرپاد پرو 2 فعال خواهند شد.

منبع:‌ cnet

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان