مدل کیک حروف انگلیسی با تزئینات شیک و لاکچری

شما علاقه مندان به دیزاین های کیک می توانید در این بخش با تزیین کیک حروف انگلیسی آشنا شوید. این نوع دیزاین ها به روز و جذاب می باشد و تم های مختلفی دارد.

مدل کیک حروف انگلیسی با تزئینات شیک و لاکچری

یکی از ایده‌ های جذاب که می‌ توانید برای دیزاین کیک‌ ها استفاده کنید، ایده تزیین کیک حروف انگلیسی می‌ باشد. این ایده برای دیزاین کیک‌ های تولد نیز بسیار مناسب هستند.

کیک حرف انگلیسی تم بنفش

مدل‌ های کیک حروف انگلیسی:

این نوع کیک‌ ها دیزاین ساده و شیکی دارد و می‌ تواند برای تزیین کیک‌های نامزدی و جشن تولد نیز بسیار مناسب باشد. شما در این بخش نمونه‌ هایی از این ایده‌ ها را مشاهده می‌ کنید.

تزیین شکلاتی کیک حرف انگلیسی

کیک حرف انگلیسی شکل حرف

شما می‌ توانید با استفاده از تم‌ های رنگی مختلف صورتی آبی مشکی یک دیزاین مناسب با این نوع کیک‌ ها را داشته باشید. این نوع کیک‌ ها بسیار ساده دیزاین می‌ شود و شما با استفاده از ماسوره‌ های طرح گل می‌ توانید ایده‌ های جذابی را روی آن پیاده کنید. این نوع ایده ها برای دیزاین انواع کیک نیز مناسب هستند. شما می‌ توانید با استفاده از این ایده‌ ها یک دیزاین ساده و شیک داشته باشید.

کیک حرف انگلیسی صورتی

تزیین جذاب کیک حرف انگلیسی

تزیین به روز کیک حرف انگلیسی

نحوه تزیین کیک حروف:

برای این دیزاین ابتدا باید کیک را به صورت حروف مناسب برش دهید. برای دیزاین این نوع کیک‌ ها باید دو ردیف کیک داشته باشید. قالب مناسب این نوع کیک‌ ها قالب‌ های مستطیلی بزرگ هستند که می‌ توانید به شکل‌ های مختلف آنها را برش زده و حروف را تشکیل دهید.

کیک حرف انگلیسی شیک

در مرحله بعدی کیک برش خورده را روی سطح مورد نظر قرار داده و با استفاده از ماسوره تمام سطح آن را خامه بزنید. لایه دیگر کیک را روی سطح قرار داده و با استفاده از ماسور های شکل‌ های مختلف را روی آن پیاده کنید.

کیک حرف انگلیسی ف

کیک حرف انگلیسی به روز

کیک نامزدی حرف انگلیسی

شما می‌ توانید از انواع ترافل رنگی، انواع بیسکویت‌ ها و شکلات‌ های مختلف برای این نوع دیزاین استفاده کنید. در صورتی که یک کیک برای مناسبت‌ های نامزدی و جشن می‌خواهید، می‌ توانید از گل‌ های رنگ تم نیز استفاده کنید.

کیک حرف K

شما با استفاده از این ایده می‌ توانید کیک تولد اسم نیز داشته باشید. حروف را در کنار یکدیگر قرار دهید و به این صورت می‌ توانید یک کیک تولد اسم را تهیه کنید. تزیین کیک ساده نیز برای این نوع دیزاین ها مناسب می باشد.

شیک ترین کیک حرف انگلیسی

کیک زیبای حروف

کیک حروف

دیزاین جذاب کیک با حرف انگلیسی:

همانطور که در این بخش مشاهده می‌ کنید، این نوع دیزاین‌ ها بسیار ویژه ساده و متنوع هستند. شما می‌ توانید از رنگ‌های دلخواه و متناسب با تم برای این دیزاین استفاده کنید.

دیزاین کیک حروف انگلیسی

ترکیب رنگ‌ های گلبهی، آبی و سفید روی سطح کیک می‌ تواند فوق العاده زیبا باشد. شما می‌ توانید از یک تم شکلاتی ویژه نیز برای دیزاین استفاده کنید. ایده های تزیین کیک با اسمارتیز نیز یک ایده جذاب دیگر می باشد.

تزیین کردن کیک حروف انگلیسی

مدل کیک حروف انگلیسی

شما علاقه مندان در این بخش با نمونه‌ های جدید و متنوع دیزاین کیک به روز آشنا شدید. این دیزاین برای انواع کیک‌ ها مناسب بوده و به راحتی می‌ توانید حروف مختلف اسم را به شکل کیک در آورید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان