اجرای ۱۱ برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در چهارمحال وبختیاری

ایرنا نوشت :معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری از تدوین ۱۱ برنامه کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها برای اجرا به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ و وارد مرحله اجرا شده است.

اجرای 11 برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در چهارمحال وبختیاری

محسن حسین‌میرزایی روز سه‌شنبه در کارگروه اجتماعی و فرهنگی این استان افزود: تهیه و اجرای این برنامه‌ها نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان داشته است.

وی ادامه داد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وظیفه چند دستگاه مشخص نیست بلکه همه دستگاه‌ها در کنار مردم در این رابطه مسوول هستند و می‌طلبد نقش خود را ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری به دومین جشنواره ملی اقوام ایران زمین به میزبانی شهرستان فارسان اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها و نهادها فرمانداری فارسان را در برگزاری شایسته این برنامه یاری دهند.

دومین جشنواره ملی اقوام ایران زمین در استان

فرماندار فارسان نیز در این نشست گفت: دومین جشنواره اقوام ایران زمین در این شهرستان از 23 شهریور به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

سید هادی صالحی افزود: این برنامه در سه بخش نمایشگاهی، جشن و برنامه‌های تولیدی اجرا می‌شود و انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف در برگزاری شایسته و مطلوب این برنامه کمک کنند.

وی تصریح کرد: در نمایشگاهی مرتبط با این همایش 130 غرفه محصولات صنایع‌دستی و سوغات استان‌های مختلف به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

فرماندار فارسان یادآور شد: از 24 شهریور به مدت یک هفته شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت 2 سال جشن‌های هفته وحدت در شهرستان برگزار می‌شود.

برخی جشن‌ها خروجی مطلوبی در استان ندارند

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور روحانیون نیز با اشاره به برگزاری برخی جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی در استان، اظهار داشت: انتظار می‌رود این جشن‌ها خروجی و برآیند مطلوبی داشته باشند اما در برخی موارد مشاهده می‌شود که هیچ تاثیر مثبتی در جامعه ندارند.

حجت‌الاسلام سید مصطفی هاشمی افزود: اولویت مدیران استان باید گره‌گشایی از کار مردم باشد اما برخی طرح‌ها نظیر مسکن ملی و جوانی جمعیت در استان آنطور که باید به خوبی اجرا نشده و مردم از این موضوع ناراضی هستند.

گفتنی است، در این نشست یک طرح پژوهشی در خصوص میزان و علل خشونت و نزاع در استان که به تازگی تهیه و تدوین شده است ارائه شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان