گازرسانی به ۱۳ روستا و سه واحد صنعتی سرپل‌ذهاب

مدیرعامل گاز استان کرمانشاه گفت: آیین بهره‌برداری از گازرسانی به ۱۳ روستا و سه واحد صنعتی شهرستان سرپل‌ذهاب با اعتبار یک هزار و ۲۵ میلیارد ریال دیروز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه برگزار شد.

گازرسانی به 13 روستا و سه واحد صنعتی سرپل‌ذهاب

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، ناصر حسینی در آیین بهره‌برداری از گازرسانی به 13 روستا و سه واحد صنعتی  شهرستان سرپل‌ذهاب که با حضور نماینده و فرماندار سرپل‌ذهاب در روستای بزمیرآباد دهستان پشت تنگ این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خدمات ارزنده نظام اسلامی در زمینه تأمین انرژی با قبل از انقلاب و با بسیاری از کشورهای کنونی دنیا قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه سیستم گازرسانی ایران در دنیا منحصر به فرد است، افزود: گاز با ارزان‌ترین قیمت و راحت‌ترین شکل به مردم ارائه می‌شود.

مدیرعامل گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: گاز  یک محصول بسیار با ارزش است که باید به درستی از آن استفاده شود  این نعمت خدادادی موجب رفاه و آسایش مردم می‌شود.

حسینی بیان کرد: پروژه های افتتاحی امروز از اواخر سال 1402 آغاز و در یک بازه زمانی 6 ماهه با هزینه یک هزار و 25 میلیارد ریال به اتمام رسید و موجبات گازدار شدن بیش از یک هزار خانوار روستایی را فراهم آورد. 

وی افزود: در شهرستان سرپل‌ذهاب صد درصد جمعیت شهری و با احتساب روستاهایی که امروز گازدار شدند 96/5 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند.

حسینی گفت: از 194 روستای شهرستان،  184 روستا گازدار هستند و از 10 روستای باقی مانده چهار روستا به دلیل وجود معارض و 6 روستا به دلیل اینکه زیر 20 خانوار هستند تا کنون گازدار نشده اند؛ اما تا حد امکان تلاش می‌کنیم این روستاها نیز بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر استانداردهای تعریف شده شرکت ملی گاز، شهرستان سرپل‌ذهاب در حال حاضر شهرستان سبز محسوب می‌شود.

حسینی در پایان گفت: از مردم منطقه درخواست داریم که به صورت ایمن از گاز استفاده کرده و از اتلاف آن خودداری کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان