توسعه گردشگری کردستان مستلزم تقویت زیرساخت‌ها است

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: توسعه گردشگری کردستان مستلزم حمایت از بخش خصوصی و تقویت زیرساخت‌ها است.

توسعه گردشگری کردستان مستلزم تقویت زیرساخت‌ها است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آرمان وطن‌دوست در نشست بررسی مسائل و مشکلات هتل پارسیان سنندج که با حضور نماینده شرکت گاز کردستان، آب و فاضلاب استان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه گردشگری در استان توجه و اهتمام به گسترش زیرساخت‌ها و ایجاد تاسیسات گردشگری است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: هتل پارسیان سنندج یکی از طرح‌های مهم در حوزه گردشگری استان محسوب می‌شود که لازم است با همکاری ادارات مربوطه برای به پایان رساندن آن تلاش کنیم.

او عنوان کرد: رفع موانع و مشکلات پیش‌روی طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان اولویت مهم این مجموعه در سال‌جاری بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

وطن‌دوست یادآور شد: با توجه به ورود حجم بالای مسافران در تمام ایام سال و همچنین زائران اربعین حسینی به استان، توسعه فضاهای اقامتی و گردشگری در کردستان بیش‌تر از سایر زیرساخت‌ها مورد نیاز است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در مسیر توسعه پایدار گردشگری و رونق اقتصادی استان به خوبی استفاده کنیم.

هتل پارسیان سنندج توسط بخش خصوصی در مساحت ٢١ هزار و  ٥٠٠ مترمربع و در ٩ طبقه ساخته می‌شود؛ با بهره‌برداری از این هتل ٥ ستاره برای ١٠٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان