قیمت رسمی چری تیگو ۷ مشخص شد!

جدیدترین محصول مدیران خودرو با نام چری تیگو ۷ چند وقتی است که وارد بازار کشورمان شده و خبرهای زیادی در ارتباط با قیمت آن شنیده می‌شود، بهایی که بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان تخمین زده می‌شد.

جدیدترین محصول مدیران خودرو با نام چری تیگو 7 چند وقتی است که وارد بازار کشورمان شده و خبرهای زیادی در ارتباط با قیمت آن شنیده می‌شود، بهایی که بین 130 تا 140 میلیون تومان تخمین زده می‌شد.

اما طبق اعلام یکی از مدیران شرکت چری در ایران، قیمت چری تیگو 7 با بهای 128 میلیون تومان عرضه می‌شود. این شاسی بلند شهری نسبت به محصولات گذشته این شرکت خودروسازی چینی، شاهد پیشرفت بسیار زیادی بوده و به همین خاطر توجهات گسترده‌ای را به سمت خودش جلب کرده است.

chery tiggo 7 1

البته در بازاری که دیدگاه نسبت به اتومبیل‌های چینی تا حدی منفی است، فروش خودرویی با قیمت بالاتر از 100 میلیون تومان تا حدی دشوار به‌نظر می‌رسد اما مدیران خودرو پیش از این به‌خوبی نشان داده که در بحث فروش محصولاتش از تبحر مناسبی برخوردار بوده و با گذاشتن شرایط ویژه، این خودروها را به‌خوبی به فروش می‌رساند.

تیگو 7 در دو نسخه لاکچری و اکسلنت عرضه می‌شود که بهای اعلام شده به نظر می‌رسد برای مدل پایه باشد که تنها در برخی مشخصات چون طراحی داخلی چرم قهوه‌ای، دوربین 360 درجه، کیسه هوای جانبی و پرده‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و سقف پانارومیک برقی دارای تفاوت هستند.

این شاسی بلند شهری که از طراحی جسورانه و زیبایی نیز بهره می‌گیرد، وزنی 1440 کیلوگرمی داشته و ارتفاع آن بالغ بر 1670 میلی‌متر می‌شود. تیگو 7 مجهز به یک موتور توربو شارژ 1498 سی‌سی است که توانایی تولید حداکثر 147 اسب بخار قدرت در دور 5500 را داشته و گشتاور آن در بالاترین حد به 210 نیوتن بر متر می‌رسد. وظیفه انتقال نیرو هم بر عهده یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه DCT گذاشته شده و دارای شتاب و عملکرد مناسبی است.

chery tiggo 7 2

از تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به کروز کنترل، فرمان برقی EPS، سیستم صوتی و تصویری با مانیتور 9 اینچی، صندلی گرمکن برای سرنشینان جلو، سیستم ورود به خودرو و استارت بدون کلید، ترمز دیسکی مجهز به ABS و EBD، سیستم پایداری و سنسور باران اشاره کرد.

به‌زودی بررسی تخصصی و کامل این خودرو را هم در چرخان خواهید خواند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر