وقتی زورو فرودگاه را تعطیل کرد!

فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس (LAX) اخیرا در یک حادثه عجیب تخلیه شد

فیلم زورو

فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس (LAX) اخیرا در یک حادثه عجیب تخلیه شد. گزارش رسیده بود که در این فرودگاه تیراندازی صورت گرفته است. افسرهای پلیس وارد صحنه شدند و ناگهان مردی را دیدند که با لباس زورو ایستاده است. او شمشیری پلاستیکی هم به دست داشت. گزارش تیراندازی صحت نداشت، و فرودگاه هم دوباره باز شده است. این اتفاق در در ساعت 9 یکشنبه روی داد و وقتی خبر رسید که تیر شلیک شده است،

پروازها به تعویق افتادند و چندین ترمینال هم خالی شدند. فرودگاه LAX بزرگ است و این اتفاق یعنی فاجعه برای این فرودگاه. اما سپس مشخص شد که این شلیک‌ها تنها صداهایی بلند بوده که با تیراندازی اشتباه شده است. اما تعجب ماموران زمانی زیاد شد که وارد صحنه شدند و زورو را دیدند که بیرون یکی از ترمینال‌ها ایستاده بود. این فرد لباس کامل زورو را به تن داشت و از جمله نقاب او را به چهره زده بود.

زورو

در ابتدا جنجال بسیاری ایجاد شد. مسافران معمولی متوقف شدند و پلیس منطقه را گشت. افراد در شبکه‌های اجتماعی در این باره مطلب زیاد نوشتند.

شاید دلیل این کار این بوده که صنعت هالیوود دوباره به سمت زورو رفته است. شش ماه پیش، خبر رسید که جوناس کوارون، یکی از نویسندگان فیلم جاذبه امکان دارد نویسنده فیلم جدید زورو باشد. همچنین فیلم‌های تارزان دوباره مد شده‌اند. آیا فردی که در فرودگاه بود قصد داشته نقش زورو را در فیلم جدید بازی کند؟ یا این که می‌خواسته به بلوار هالیوود برود، تا بتواند گردشگران را سرگرم کند؟ شاید جواب این سوال را هرگز ندانیم!


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر