برای ترکیب تیم کهکشانی باید جنگید

احمد موسوی: سورپرایزم کردند!

دفاع راست ماشین سازی با قراردادی دو نیم ساله به تراکتور پیوست تا تراکتورسازان بعد از یک نیم فصل یک دفاع راست تخصصی را به ترکیب خود اضافه کند.

به گزارش "ورزش سه"، سید احمد موسوی بعد از درخشش در ماشین سازی برای تقویت خط دفاعی تراکتورسازان به این تیم پیوست که گفتگوی او بعد از عقد قرارداد را با خبرنگار ورزش سه در تبریز می خوانید.

 


 
اقا رضا مهاجری خدمت بزرگی به من کرد

 

در ابتدای صحبت هایم باید از آقا رضا مهاجری تشکر کنم که برای فوتبال من خدمت بزرگی کرد و در شرایطی که در تیم خودش به من نیاز داشت ولی اجازه داد از ماشین جدا شده و به تراکتور بپیوندم که هرگز این لطف بزرگ رو فراموش نمیکنم و قطعا آقا رضا مهاجری با علم فوتبالی که دارند تیم اش وابسته به یک بازیکن نخواهد بود و آرزوی بهترین نتایج را برایشان دارم.

 

 

ماشین برای نیم فصل متحول خواهد شد

 

ماشین سازی چه با من و چه بی من یک تیم کامل است و قطعا نبود یک بازیکن تاثیری در روند تیمی نخواهد داشت و من به هواداران ماشین و فوتبال آذربایجان این قول را می دهم که در نیم فصل دوم ماشینی متحول شده را خواهند دید که یقه همه مدعیان قهرمانی را خواهد گرفت و در کنار تراکتور تبریز را جهنمی برای حریفان خواهد کرد.

 

 

تراکتوری ها با استقبالشان سوپرایزم کردند

 

بدون اغراق می گویم که هواداران تراکتور بی نظیر هستند و در همان ابتدای ورودم با استقبال و محبتی که از خود نشان دادند سوپرایزم کردند و تازه فهمیدم که چرا همه فوتبالیست ها آرزوی پوشیدن پیراهن تراکتور را دارند و انشالله که بتوانم با بازی های خوب جواب اطمینان و محبت هواداران را بدهم.

 

 

تراکتور مدعی قهرمانی است

 

تراکتور میتواند قهرمان شود و به نظر من مدعی اول قهرمانی است و برای رسیدن به این امر مهم چیزی کم ندارد و همه امکانات به لطف مدیران این باشگاه فراهم شده است و جدا از امکانات موجود باشگاه، هواداران این تیم هستند که در این فصل برای تیم شان سنگ تمام گذاشته اند و تنها تیمی است که در تمامی دیدارهای خانگی استادیوم را برای تیمشان پر کرده اند که همین موضوع نصف راه قهرمانی به شمار می رود.

 

 

برای ترکیب تیم کهکشانی باید جنگید

 

میدانم که رسیدن به ترکیب اصلی تراکتور کار آسانی نیست ولی من خود را آماده این نبرد سخت کرده ام و برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم کهکشانی باید جنگید و همین موضوع بزرگترین خاصیت تیم های بزرگ است که هر بازیکنی را مجبور به حرکت و پیشرفت می کند و من آماده این تلاش هستم و برای استارت با قدرت لحظه شماری میکنم.

 

 

با تراکتور بحث مالی نداشتم

 

من در مجموعه مهندس زنوزی کار کرده ام و شناخت کافی با این مجموعه دارم تا در انتقال قراردادم از ماشین به تراکتور به هیچ عنوان بحث مالی مطرح نشود و قراردادی که تا آخر فصل داشتم را دو سال دیگر تمدید کردیم و باقی مسائل را سپردیم به باشگاه تا هر چی مهندس زنوزی تصمیم گرفتند را اعمال کنند و پوشیدن پیراهن تراکتور برایم از هر چیز دیگری مهم تر است.

 

 

برای اولین دیدار لحظه شماری میکنم

 

برای آغاز نیم فصل دوم لحظه شماری میکنم و بی صبرانه منتظر وارد شدن به جو فوق العاده و بی نظیر یادگار امام هستم و برای بازی ها آمادگی کامل دارم و به لطف کادرفنی ماشین سازان در اردوی کیش به بهترین شرایط بدنی رسیده ام و امیدوارم بتوانم انتظارات را برآورده کنم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر