قاسم پور: ملی‌پوشان ذهن هم را می‌خوانند/ با این تیم در جام‌جهانی نتیجه می‌گیریم

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که شاگردان کارلوس کی‌روش به سطح بالایی از هماهنگی رسیده‌اند و می‌توانند ذهن یکدیگر را بخوانند.

قاسم پور: ملی‌پوشان ذهن هم را می‌خوانند/ با این تیم در جام‌جهانی نتیجه می‌گیریم

ابراهیم قاسم پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدارهای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، اظهار کرد: ایران شانس‌های زیادی برای صعود دارد. اکنون نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم و شانس اول صعود هستیم. همیشه مقابل ازبکستان و کره خوب بازی کرده‌ایم و این بار نیز با توجه به این که مقابل ازبکستان باید در آزادی بازی کنیم، فکر می‌کنم بتوانیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی ادامه‌ داد: بازی کردن در زمین کره آسان نیست. آنها تیم قدرتمندی هستند و در چند دیدار اخیر خود مقابل ما شکست خورده‌اند. مطمئنا برای انتقام به زمین خواهند آمد تا بتوانند علاوه بر جبران شکست‌های گذشته جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورند.

قاسم پور درباره تاثیر کارلوس کی‌روش در تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: اولین خصیصه کارلوس کی‌روش ایجاد نظم و انضباط در تیم‌ ‌ملی است؛ کاری که باعث شده تیم‌ ‌ملی جایگاه بزرگی در ذهن هر بازیکن داشته باشد. ایران زیر نظر کارلوس کی‌روش، توانسته تاکتیک‌هایی را که می‌خواهد، در زمین اجرا کند و نمونه‌اش نیز در بازی شب گذشته (یکشنبه) رقم خورد که با توجه به تاکتیک تمرینی توانستند دو بار دروازه‌ مونته‌نگرو را باز کند.

سرمربی سابق استقلال اهواز درباره دیدار دوستانه تیم‌ ‌ملی برابر مونته‌نگرو، ادامه‌ داد: فکر می‌کنم این تیم حریف مناسبی برای تیم‌ ‌ملی بود. آنها از لحاظ فنی سطح خوبی در اروپا دارند و از لحاظ مهره‌ای هم بازیکنان سرشناس و مشهوری در این تیم بازی می‌کنند. فکر می‌کنم از نظر نوع بازی مونته‌نگرو، بسیار شبیه به ازبکستان است و کی‌روش نیز به خاطر همین ویژگی این تیم را انتخاب کرده است اما چیزی که مهم است هماهنگی بالای بازیکنان تیم‌ ‌ملی است. این بازیکنان سال‌ها در کنار هم بازی کرده‌اند و با کوچک‌ترین حرکات یکدیگر نیز آشنایی دارند و ذهن هم‌بازی خود را می‌خوانند. اگر عملکردمان همین گونه باشد علاوه بر این که می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم حتی می‌توانیم نتایج درخشانی نیز در این جام کسب کنیم. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر