امام جمعه قزوین رأی خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، با حضور در مسجد امام حسن عسکری (ع) در انتخابات شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه قزوین رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی پس از آنکه رأی خود را به صندوق انداخت در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات اظهار کرد: رئیس جمهور ممکن است با آرای بالا انتخاب شود و طبعاً آرای حداکثری سرمایه‌ای برای او می‌شود و با جدیت بیشتری کارها را پیش خواهد برد.

امام جمعه قزوین در ادامه بیان کرد: فراموش نکنیم با هر میزان رأیی هر فردی که رئیس جمهور شود ما وظیفه داریم به او کمک کنیم و از او حمایت کنیم اما مسلما اگر آرا بیشتر شود رئیس جمهور پشتوانه قوی‌تری از مردم دارد.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله این است که رئیس جمهور نزدیکترین فرد به آرمان‌های امام و رهبر باشد، آرمان‌های قرآنی داشته باشد، اگر رئیس جمهوری با آرا بالا انتخاب بشود ولی غربی‌ها به او دل خوش کنند موجب افت مملکت ما در دنیا می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید مؤمن، ارزشی، پایبند به اصول انقلاب، پای کار مقاومت اسلامی باشد سبب یأس دشمنان شود زیرا با این دیدگاه مسلمانان و مستضعفان در جهان احساس سربلندی می‌کنند. وی گفت: ما با حب و بغض‌های شخصی نباید به میدان انتخابات بیاییم، انسان عاقل و سیاست‌مدار، انسان متفکر و دارای مبنا، فرد ریشه‌دار و دارای اصالت و هویت بر اساس معیار و میزان عدل، به میدان می‌آید و می‌گوید رأی می‌دهم که آرمان‌های دینی تحقق یابد و عدالت استقرار یابد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: باید کسی انتخاب شود که پارتی‌بازی را از میان بردارد، از حیف و میل بیت‌المال جلوگیری کند و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد، موجب جان‌بخشی به انقلاب باشد و بتواند مقاومت اسلامی و کشورمان را در دنیا سربلند کند.

آیت‌الله عابدینی در پایان اظهار کرد: کسی که بتواند ویژگی‌های یاد شده را تحقق ببخشد از هر جبهه فکری به میدان بیاید، ما به او احترام می‌گذاریم اما اگر کسی بر پایه حب و بغض به میدان بیاید مصداق آیه «خَسِرَ الدُّنْیا وَالاْآخِرَةَ» می‌شود، در دنیا سرافکندگی و در آخرت هم روسیاهی به‌همراه می‌آورد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان