مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند

احمد مقیمی مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه ۲۳ تیر به منظور بررسی شرایط فرهنگی و هنری برخی مناطق چهارمحال و بختیاری به این استان سفر می‌کند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحاا وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، مقیمی در سفر خود به استان، ابتدا در نشستی با مدیران شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی، آخرین وضعیت فرهنگی و اجتماعی مربوط به حوزه کاری خود را بررسی خواهد کرد.

مشاور وزیر فرهنگ در ادامه این سفر هشت ساعته، عازم شهرستان‌های کیار و فارسان می‌شود تا علاوه بر دیدار با هنرمندان از وضعیت انجمن‌ها و موسسات فرهنگی و هنری این شهرستان‌ها و همچنین شرایط فرهنگی موجود برای برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به صورت میدانی کسب اطلاع کند.

پیگیری برنامه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی و اجرای عدالت فرهنگی از اولویت‌های کاری مقیمی در سفر به چهارمحال‌ و بختیاری است.

گفتنی است، مشاور امور فرهنگی و اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آذر 1401 نیز در راستای سیاست‌های کلی نظام برای محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت فرهنگی در تمامی مناطق به ویژه مناطق کمتر برخوردار به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر