تراکتور تبریز؛ هم هیجان انگیز هم ترسناک!

روز گذشته به صورت رسمی کار تیم کهکشانی اسکوچیچ آغاز شد حالا باید منتظر یک فصل هیجان انگیز از سمت تی تی ها باشیم.

تراکتور تبریز؛ هم هیجان انگیز هم ترسناک!

ایمان گودرزی؛ پس از پایان لیگ بیست و سوم اولین خبری که از باشگاه تراکتور به گوش رسید این بود که به زودی این باشگاه واگذار خواهد شد و زنوزی از سمتش کنار خواهد رفت. حال با آغاز فصل نقل و انتقالات نه تنها به نظر نمی رسد زنوزی قصد کناره گیری داشته باشد بلکه خرید های سوپر کهکشانی او برای تیمش نوید یک تیم سرسخت برای قهرمانی در لیگ بیست و چهارم را می دهد.

این کهکشانی های دو است نه یک!

زنوزی مالک باشگاه تراکتور برای چندمین سال پیاپی دست به ریخت و پاش عجیب و غریب در فصل نقل و انتقالات زد تا بلکه عنوان قهرمانی لیگ برتر را در فصل پیش رو برای تیم محبوبش به دست بیاورد. او پیش از این در سال 1397 با جذب شجاعی، حاج صفی و دژاگه سه لژیونر مطرح تیم ملی برای این موضوع تلاش کرد ولی نهایتا دستش از قهرمانی کوتاه ماند. در مرحله بعد سراغ قربان بردیف و بازیکنان خارجی گرانقیمتی چون آلوز رفت تا طلسم قهرمانی تراکتور را بشکند ولی باز در حسرت قهرمانی ماند. این چهره ثروتمند فصل گذشته هم با ریخت و پاش زیاد و جذب ستارگانی مثل خلیل‌زاده، حسین‌زاده، آقاسی و ... برای قهرمانی لیگ تلاش کرد که البته مانند گذشته کورس قهرمانی را به رقبای قدرتمند واگذار کرد.به نظر می‌رسد زنوزی امسال اسب خود را زین کرده تا هواداران تراکتور را به آرزوی دیرینه خود برساند و جام قهرمانی لیگ برتر را به تبریز ببرد. برای این منظور دست روی سه مهره مهم پرسپولیس گذاشته تا با ستارگان قهرمان فصل گذشته لیگ به جنگ رقبا برود. اما آیا این نفرات چاره کار زنوزی و تراکتور خواهند بود؟جذب این همه ستاره بدون شک از تراکتور تیمی ترسناک برای رقبا خواهد ساخت.

شبیخون به رختکن پرسپولیس

مهدی ترابی فصل گذشته در نیم فصل دوم یکی از ارکان موفقیت سرخ‌پوشان بود ولی آیا جذب او تضمین کننده موفقیت تراکتوری‌ها خواهد بود؟ این بازیکن سال 1399 پرسپولیس را به مقصد تیم العربی ترک کرد ولی سهم این بازیکن از حضور در لیگ قطر فقط ناکامی و مصدومیت بود و نهایتا بعد از یک نیم فصل به تیم سابقش برگشت.

تراکتور تبریز؛ هم هیجان انگیز هم ترسناک!

علیرضا بیرانوند هم مثل ترابی تجربه تلخی بابت جدایی از سرخ‌پوشان دارد. این بازیکن در دو فصل حضور در لیگ بلژیک و پرتغال دستاوردی جز نیمکت نشینی نداشت و اگر به پرسپولیس بر نمی‌گشت ممکن بود تیم ملی را هم از دست بدهد.

دانیال اسماعیلی‌فر زمانی که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود هیچگاه مورد توجه او قرار نداشت. شاید این عدم اعتقاد در تراکتور هم دامن ستاره سابق پرسپولیس را بگیرد و سبب شود احتمالا فصل بدی در انتظار اسماعیلی‌فر باشد. بالاخره تیم را زنوزی بسته و سرمربی کروات این تیم هم پس از کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تبریز انتخاب شده است.

تیر آخر از عراق

روز گذشته باشگاه تراکتور با انتشار عکسی خبر از حضور مهند علی مهاجم تیم ملی عراق برای شرکت در تمرینات تراکتور در تبریز داد. مدیران باشگاه تراکتور با این مهاجم 24 ساله برای عقد قراردادی 2 ساله به توافق رسیده اند و به زودی از این بازیکن بعد از پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی به صورت رسمی رونمایی می‌کنند.

تراکتور تبریز؛ هم هیجان انگیز هم ترسناک! 47 بازی برای تیم ملی عراق به میدان رفته که موفق شده 19 گل در کارنامه خود ثبت کند، او همچنین سابقه گلزنی مقابل تیم ملی ایران را نیز دارد. علی که یکی از محصولات آکادمی فوتبال الشرطه عراق محسوب می‌شود سابقه بازی در تیم‌های همچون الکهربا و نفت در عراق و در خارج از فوتبال عراق هم برای تیم‌های الدحیل و السیلیه قطر، پورتیموننسه پرتغال و آریس یونان به میدان رفته است. او در یونان 14 بار برای آریس به میدان رفت و موفق به ثبت 7 گل شد.

رئال مادرید یا استیل آذین؟

بدون شک این آخرین تلاش زنوزی برای جاودانه شدن در تاریخ فوتبال ایران است. پروژه تیم کهکشانی بستن در ایران سابقه خوبی ندارد. آخرین بار که کسی در رویای کهکشانی شدن بود تیم استیل آذین حسین هدایتی بود. گرد هم آوردن ستاره های نامدار فوتبال ایران با هزینه های سنگین هیچ چیز جز یک خاطره بسیار کوتاه از این تیم در ذهن فوتبال دوستان نگذاشت. حال باید ببینیم راه تیم پر از ستاره زنوزی با هدایت دراگان اسکوچیچ چه سرنوشتی خواهد داشت، قهرمانی یا خاطره شیرین کوتاه!

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر