ارزیابی تکمیلی سه‌برابر ظرفیت پذیرش آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی/ ۶۰۰ داوطلب در سمنان مصاحبه می‌شوند

ارزیابی تکمیلی ۶۰۰ داوطلب پذیرفته‌شده سه‌برابر ظرفیت آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش استان، دهه‌ی اول مرداد در سمنان انجام می‌شود.

ارزیابی تکمیلی سه‌برابر ظرفیت پذیرش آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی/ 600 داوطلب در سمنان مصاحبه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی و هماهنگی کانون‌های ارزیابی کیفیت‌بخشی، پیش از ظهر شنبه 30 تیر 1403 با حضور سیدجمال وزیری مدیرکل، معاونان و رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان در محل سالن جلسات این اداره‌کل، برگزار و پیرامون اجرای مطلوب فرآیند ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی نیروهای پرورشی و تربیت‌بدنی در دهه‌ی اول مردادماه سال جاری گفت‌وگو شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار داشت: با تدبیر دولت سیزدهم، قریب به 19 هزار نفر وارد حوزه‌های پرورشی، مشاوره و تربیت‌بدنی خواهند شد که باید از فرصت پیش‌آمده، استفاده بهینه کرده و همه‌چیز را در کمال و نهایت با کم‌ترین هزینه به دولت چهاردهم تحویل داده و سال‌ها بعد به این اقدام خود افتخار کنیم و امید داریم که این ارزیابی‌ها منشأ خیر و برکت برای مجموعه آموزش و پرورش باشد.

وی تأکید کرد: امکانات لازم برای برگزاری مطلوب فرآیند ارزیابی، تهیه و جانمایی شود و از هیچ کوششی در این زمینه، کوتاهی و دریغ نشود.

وزیری یادآور شد: مردم و ارباب‌رجوع در اولویت هستند و باید تکریم آن‌ها لحاظ شود و با توجه به این‌که فرهنگ از خرده‌فرهنگ‌ها تشکیل می‌شود، باید برای انتقال فرهنگ دیار اخلاق و فرهنگ تلاش کرد تا تصویر مثبتی در ذهن مخاطب ماندگار شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سمنان اظهار داشت: نگاه اولِ داوطلبانِ جدیدالورود به مجموعه، مهم است تا شأن و جایگاه آن‌ها حفظ شود و خاطره خوشی از نخستین حضور خود در آموزش و پرورش داشته باشند.

حسنان افزود: بر اساس مجوز صادر شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص جذب نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش شامل مربی امور تربیت‌بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی، مشاوره و سبک زندگی تربیتی، فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی 600 داوطلبی که در ردیف سه‌برابر ظرفیت رشته‌های شغلی قرار گرفته‌اند، با اطلاع از زمان مصاحبه و برگزاری آزمون عملی در مدرسه برادران حسینیان سمنان اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: از بین شرکت‌کنندگان آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی، سه‌برابر ظرفیت پذیرش؛ یعنی حدود 600 نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی و مصاحبه می‌شوند و پس از ارزیابی و مصاحبه تخصصی، 200 داوطلب در صورت احراز شرایط و کسب حد نصاب علمی، جذب نهایی آموزش و پرورش استان شده و از مهر ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

حسنان در پایان سخنانش با توجه به نیازسنجی صورت‌گرفته، درخواست‌های مادی و معنوی برای برگزاری مطلوب این فرآیند را اعلام کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر