آتش‌نشانان این مرد ۳۰۰ کیلویی را با جرثقیل از آپارتمانش خارج کردند/ عکس

خوزه ماریا فرناندز که همزمان از بیماری پیل پایی و چاقی مفرط رنج می‌برد بدین ترتیب توانست برای درمان بیماری‌های خود به بیمارستان منتقل شود.

آتش‌نشانان این مرد 300 کیلویی را با جرثقیل از آپارتمانش خارج کردند/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، تیمی متشکل از 17 آتش نشان روز پنجشنبه با استفاده از جرثقیل مردی 300 کیلویی را از طریق بالکون خانه‌اش در شهر سان فرناندو در جنوب اسپانیا بیرون کشیدند.خوزه ماریا فرناندز که همزمان از بیماری پیل پایی و چاقی مفرط رنج می‌برد بدین ترتیب توانست برای درمان بیماری‌های خود به بیمارستان منتقل شود.

آتش‌نشانان این مرد 300 کیلویی را با جرثقیل از آپارتمانش خارج کردند/ عکس

یورونیوز نوشت: این مرد 49 ساله که سال گذشته تنها یار خود، یعنی سگش را از دست داد و خانواده و دوستی برای کمک به او ندارد، از افسردگی مزمن رنج می‌برد و قدرت راه رفتن را از دست داده است.او در شش ماه گذشته نتوانسته بود از رختخواب خود بلند شود و به امدادرسانان توضیح داد که ضمن میل به خودکشی، این ماه‌ها را صرف تماشای تلویزیون و خوردن غذاهای آماده کرده است. او برای گرم کردن غذا یک مایکروویو را کنار تخت خود قرار داده بود.

آتش‌نشانان این مرد 300 کیلویی را با جرثقیل از آپارتمانش خارج کردند/ عکس

اما خوزه ماریا بالاخره با این نتیجه رسید که می‌خواهد اوضاع خود را بهبود بخشد و با مربی یک باشگاه ورزشی تماس گرفت. او همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی از مردم درخواست کمک کرد.

او توانست در هفته‌های اخیر به کمک مربی و دیگر داوطلبان چندین کیلوگرم وزن کم کند و اکنون نیز در بیمارستان آماده عمل جراحی برای کاهش وزن و درمان برای بیماری پیل پایی خود است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر