تغییر سیمای و منظر شهری و طراوت و شادابی فضاهای عمومی در دستور کار شرکت عمران و خدمات کیش

محمد مهدی احمدی در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت عمران، آب و خدمات کیش  از اجرای یک طرح جدید عمرانی در بخش مرکزی شهر با هدف تقویت نشاط شهری و ایجاد فضایی جذاب برای گردشگران خبر داد و تاکید کرد: برنامه های شرکت در چند ماه آتی به گونه ای طراحی شده تا علاوه بر حفظ و نگهداری فضاهای موجود و بهسازی برخی اماکن عمومی، گردشگران جزیره کیش تغییر سیمای و منظر ...

تغییر سیمای و منظر شهری و طراوت و شادابی فضاهای عمومی در دستور کار شرکت عمران و خدمات کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت عمران، آب و خدمات کیش با حضور رحیم سرهنگی ، اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد و دیگر اعضای مجمع در سالن رازی مرکز همایش های کیش برگزار شد .

محمد مهدی احمدی سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش از اجرای یک طرح جدید عمرانی در بخش مرکزی شهر با هدف تقویت نشاط شهری و ایجاد فضایی جذاب برای گردشگران خبر داد و تاکید کرد: برنامه های شرکت در چند ماه آتی به گونه ای طراحی شده تا علاوه بر حفظ و نگهداری فضاهای موجود و بهسازی برخی اماکن عمومی، گردشگران جزیره کیش تغییر سیمای و منظر شهری و طراوت و شادابی فضاهای عمومی را احساس کنند.
بررسی عملکرد شرکت در سال 1402 و ارائه صورت های مالی، شرح مختصری از برنامه های آتی و پیش بینی بودجه سال جاری و ارائه راهکارهایی برای افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع مالی موجود در جهت تحقق اهداف عمرانی و ارتقای سطح خدمات شرکت از دیگر موضوعات این نشست بود.
گفتنی است این جلسه با حضور اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات ، حسابرس و بازرس قانونی شرکت(نمایندگان سازمان حسابرسی) همچنین جمعی از مدیران و معاونان این مجموعه در سال رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر