سازمان وظیفه عمومی فراجا اطلاعیه‌ داد

سازمان وظیفه عمومی فراجا وضعیت مشمولان ورزشکار را مشخص کرد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا اطلاعیه‌ داد

به گزارش خبرآنلاین، سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: کلیه مشمولانی که در سنوات گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند برابر تدابیر ستادکل نیروهای مسلح تعیین تکلیف و از یکم مردادماه 1403برای انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان‌های نیروهای مسلح اختصاص یافتند.

ایلنا در خبری نوشت: سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر تفاهم صورت گرفته کلیه مشمولانی که در سنوات گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند، برای اعزام در تاریخ یکم مردادماه 1403 تعیین تکلیف و جهت انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان‌های نیروهای مسلح اختصاص یافتند.

با توجه به اختصاص این مشمولان به سازمان‌های نیروهای مسلح، از یکم مردادماه 1403 این عزیزان به عنوان کارکنان وظیفه نیروهای مسلح محسوب می‌شوند.

بر اساس قانون خدمت وظیفه عمومی، از این پس هر گونه فعالیت ورزشی افراد مذکور با هماهنگی یگان خدمتی و برابر تدابیرتربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح صورت می‌پذیرد.

در این اطلاعیه آمده است، مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www. vazifeh. police. ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

233236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر