بیش از ۷۰ خودرو شوتی در هرمزگان توقیف شد/ کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوییل قاچاق

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در استان طی ۴۸ ساعت گذشته ۷۵ دستگاه خودرو شوتی توقیف و سه میلیون و ۸۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

بیش از 70 خودرو شوتی در هرمزگان توقیف شد/ کشف بیش از 3 میلیون لیتر گازوییل قاچاق

به گزارش خبرآنلاین، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با خودروهای موسوم به شوتی به مدت 48 ساعت در مناطق آلوده و جرم خیز استان هرمزگان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با همکاری میدانی یگان امداد و پاسگاه‌های ایست و بازرسی و محوریت پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان اجرا شد با انجام گشت زنی‌های هدفمند در جاده‌های فرعی و اصلی و مناطق روستایی استان در مجموع تعداد 75 دستگاه انواع خودروهای شوتی سبک و سنگین که در امر قاچاق سوخت فعالیت داشتند، توقیف و در بازرسی از این خودروهای توقیفی مقدار سه میلیون و 86 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش سوخت‌های قاچاق کشف شده در این طرح را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 990 میلیارد ریال عنوان کرد.

جاویدان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های عملیاتی پاکسازی مقابله با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر، اظهار کرد: در این طرح تعداد 38 نفر از عاملان قاچاق سوخت نیز دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر